torstai 6. elokuuta 2015

Dreams of Paradise Tuliterät

5

Kaksi viikkoa sitten iloitsin teille mun uusista Niken tennareista ja uskokaa tai älkää, sama meininki jatkuu vaan. :D Musta on näemmä tullut tän kesän aikana varsinainen kenkäfriikki ja kokoelmani ovatkin saaneet viimeaikoina vahvistusta tiuhaan tahtiin. Mutta jokaisella ihmisellä on paheita ja minun taitaa olla sitten tämä. ;)


1

Joka tapauksessa uudet ihanat kaunokaiseni ovat kyllä ihan oman postauksensa ansainneet - katsokaa  nyt noita tuliteriä! Oon totuttanut niitä jalkaan ihan perus käytöllä ja parit lenkitkin olen ehtinyt juosta. Ensivaikutelma on siis hyvä ja olen tyytyväinen ostokseen. Tilasin tosiaan kengät Zalandosta ja toimituksessa meni neljä päivää.

62

Hankin nämä kengät ihanasta ulkonäöstään huolimatta ihan tositarkoitukseen. Olen juossut maksimissaan kolmentoista kilsan lenkkejä ja väkisinkin viimeistään siinä kymmenen kilsan paikkeilla polvia on alkanut särkeä inhottavasti. Käytössä olleet lenkkarit ovat olleet joko perus markettilenkkarit Cittarista ja Prismasta, sekä Nike Free Run 5.0 -lenkkarit. Viimeiseksi mainitut ovat tarkoitettu matalan pohjansa vuoksi ennemminkin nopeatempoisiin treeneihin kuten mäkijuoksuun ja sprintteihin, joten uusille kengille oli jo tarvetta.

Tavoitteenani on parantaa peruskestävyyttäni siten, että jaksan juosta pidempiäkin matkoja suht kivuttomasti tasaisella tuntinopeudella. Olisi hienoa juosta puolimaraton ja lähteä ehkä siitäkin sitten pidentämään matkoja, jos sellainen fiilis tulee. Saa nähdä millaisiksi tulevan syksyn viikkorytmi muokkautuu, ois siistiä olla myös joku vakkaritreenipäivä, jotta liikunnasta tulisi todellinen tapa muun arjen keskellä.

3
4

Ps. Anteeksi takkuava teksti, kirjoitin tätä postausta yli kaksi tuntia päivää kiitos tän mun hiukan hitaahkon tietokoneen, jolla on varmaan joku identiteettikriisi. Se näyttää luulevan itteään puhelimeksi, kun tossa lukee koko ajan vaan "Ei vastaa". Noh, ainakaan ei tarvitse kauaa arpoa, mihin tuun kesätyörahani sijoittamaan.



from Dreams of Paradise http://ift.tt/1JOAS7q
http://ift.tt/1QUkjqj

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti