lauantai 18. heinäkuuta 2015

Tea Marika hotellitunnelmat

Majoituttiin iskän kanssa Porvoon keskustaan Sparre-hotelliin, josta en ollut aiemmin edes kuullutkaan. Ihan viihtyisä pieni hotelli, tosin hieman ylihinnoiteltu. Tulee kuitenkin muistaa, että kyseessä on Porvoo, eikä turismi ole samaa luokkaa kuin pääkaupunkiseudulla. Nukuin yön hyvin ja aamulla ravintolapuolella odotti herkullinen aamiainen. Aamiaistarjonnan osalta Scandic-hotelliketju on mun ehdoton suosikki, mutta kyllä Sparrekin tarjosi jotain parempaa kuin joka perheen peruspurtavat. Sain graavilohta, leipää, puuroa, kahvia ja kananmunia. Olihan siellä muroja ja nakkejakin.

PorvooPorvooPorvooPorvoo

Kuvissa näkyy edeltävän illan herkut: sipsiä, American dippiä - - mun lemppari! - - ja pähkinöitä. Maistoin myös porkkana-appelsiinimehua, joka ei yleensä kiinnitä mun huomioa ruokakaupoissa. Pakko sanoa, että oli tosi hyvää juomaa. Ei liian hiilihapokasta, muttei myöskään pelkkää mehua. Jotenkin nimensä mukaisesti kevensi oloa. Paitsi litran jälkeen. Siinä tuli vähän ähky. :-D

PorvooPorvooPorvooPorvoo

Yleensä jään Porvoossa moikkaamaan kavereita tai kävelemään vanhaa kaupunkia pitkin, mutta tänään oli niin väsynyt olo, että ajettiin suoraan kotiin. Koko päivän oon sitten pelaillut team deathmatchia ja sticks and stonesia yksin ja veljen kanssa. Tein myös hieman nettishoppailua, mutta tilaus jää myöhemmäksi. Forever21 nimittäin toimittaa paketit kotiovelle, enkä mä aio olla koko päivää kotona odottamassa postia. Later on then.

from TEA MARIKA http://ift.tt/1Lur9TC

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti