torstai 30. heinäkuuta 2015

Tea Marika ps. rakastan mun hattua

Lähdin illalla tapaamaan Ellaa Helsinkiin. Tapasin myös Ellen ja Tuulin. Kävin kaupassa etsimässä unelmieni seinäkelloa, mutta mua odotti yllätys. Katselemani kappale oli kokoa pienempi ja se, jonka oikeasti halusin, maksoikin 260€. En ostanut. Mietin tässä miten mun kuuluisi/kannattaisi käyttää rahani, koska todella haluan sen kellon, mutta haluan myös säästää rahaa. Onhan mulla tässä vielä monta vuotta elinaikaa edessä ja kellonkin suhteen voin muuttaa mieleni, tai sitten ostaa sen myöhemmin.

Kauppakierroksemme päättyi Robert's Coffeehin, mistä ostin perinteisen caffe mochan soijamaitoon ilman kermavaahtoa. En tiedä mitä kahviini oli lisätty, koska vatsassa alkoi yhtäkkiä kiertää ihan kauheesti. Istuin kuitenkin vaan paikoillani puolisen tuntia ja kipu helpotti hieman. Kyseistä tautia on edelleen liikkeellä perheeni kesken. Nyt taas vähän pistelee, mutta kyllä se tästä. Musta oli tosi ihanaa nähdä kavereita, tai no, ystäviä, vaikka aina aluksi epäilenkin, jaksanko oikeasti lähteä kotoa jonnekin näkemään ihmisiä ja kokemaan sosiaalista kanssakäymistä. Mulla se kynnys on aika korkealla ja usein oonkin niin väsähtänyt, etten jaksa oikeasti poistua kotoa. Nyt oon tosi iloinen, että jaksoin ja viitsin, koska tää kerta oli palkitseva. Huomenna näänkin paria kaveria ja Salla tulee meille yöksi. Vielä lähempänä olevia kaveriuutisia: Juhis on tulossa vielä tänä yönä kyläilemään. Voisin ettiä meille jonkun kivan leffan, tai sitten vaan räiskitään pleikalla.

HomeHomeHomeHome

ps. Rakastan mun bucket-hattua ja käytän sitä paljon kotona.

from TEA MARIKA http://ift.tt/1grbnxM

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti