perjantai 31. heinäkuuta 2015

New Life By Jenni Nike air max


Kuvat: Milla / Lack of Colour

Mun käytetyimpiä kenkiä on Vagabondin nilkkurit, Birkenstockin sandaalit sekä lenkkarit Adidakselta ja Reebokilta. Oon sitä mieltä, että kenkiin kannattaa panostaa. Sillä ainakin omalla kohdallani oon huomannut, että laadukkaat kengät on mukavat jalassa ja mä oon erittäin mukavuudenhaluinen. Omistan myös monet halppiskengät mm. H&M:ltä ja niitäkin tulee pidettyä paljon, mutta kyllä sen yleensä tuntee jälkeenpäin, kun niitä on käyttänyt.

Oon haaveillut tovin tummista lenkkareista vaaleiden Adidasten ja Reebokien kaveriksi. Värit ei kauheasti kuulu mun pukeutumiseen, mutta kokomustat lenkkarit on ehkä vähän tylsät, joten aloin metsästämään mustavalkoista paria. Sitä etsittiinkin sitten kissojen ja koirien kanssa, sillä kriteerinä oli myös, että niitä voi pitää myös talvella (eli ei pelkkää kangasta ohuella pohjalla). Elmo lupasi kustantaa mulle lenkkarit synttärilahjana ja voi parkaa, kun se joutui raahautumaan mun mukaan niin moniin liikkeisiin, hah. Lopulta päädyin tilaamaan nuo lenkkarit Stadiumin nettisivuilta. Nuo ovat kokoa 37,5. Yleensä käytän lenkkareissa 36,5-37 kokoja, mutta noissa ei haittaa vaikka on hieman reilumpi. Mahtuu talvella vaikka ohuet villasukat (kuullostinko ihan vanhalta?!).

Oon suihkinut kenkiin jo 3 kerrosta tekstiilisuojaa ja aion laittaa vielä vaseliinia tai vitalista noihin valkoisiin osiin, jotta kuraroiskeet eivät jäisi niihin kiinni. Olisiko vielä jotain vinkkejä millä lenkkarit saisi pidettyä pidempään siistinä?


from New Life http://ift.tt/1MX6RBe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti