tiistai 28. heinäkuuta 2015

Nou Probleem Mikäkin toimistotäti

"Tänä kesänä neuletakit eivät ole ehtineet talviteloille"
neitilankkupolkusankarimetisssälymyileelasiteitipu
Apua, mihin tämä kesä on hujahtanut!! Mulla on enää tasan kaksi työpäivää jäljellä, sitten voidaan taputella välivuotta olkapäälle hyvillä mielin, ohi on! Ja mä oon ihan innoissani, kun ulkomaanmatkailukokemukseni ovat rajoittuneet ainoastaan Haaparannan Ikeaan, niin nytten vähän avartuu tämä munkin maailma astetta isommaksi. Matkat on varattu Tukholmaan ja Tallinnaan elokuun alkuun, en tiedä ajastanko postauksen tai pari tuolle ajalle, kone ei ole lähdössä mukaan, kameraan sen sijaan ostin ihan varta vasten vara-akun, jos sitä vaikka jaksaisi mukana raahata niin kuin paraskin turisti! Mutta kaikki vinkit, paikat, missä kannattaa käydä kyseisissä kaupungeissa otetaan vastaan, ei sillä, että mulle pelkkä metro on jo itsessään elämys..

   Tosiaan mun kuvitelmat ihanista kesäasuista on ihan romuttuneet, kiitos Suomen kesän, yli puolet kimpsuista lojuu käyttämättä jossain sohvan ja lattian rajamailla.. Neuleet päällä viipotetaan näillä korkeusasteilla menemään, ehkä siellä etelämmässä sitten pääsisin kiskomaan hametta ilman kananlihaefektiä koivissa, toivossa on hyvä elää! Mutta ei kait mulla muuta tähän hätään, pitää tuossa viimeistään viikonlopun aikana avartaa varmaan hieman lisää tuosta tulevasta matkasta muutamalla sanasella, nähdään taas pian! :)

from NOU PROBLEEM http://ift.tt/1JQ0lcc

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti