perjantai 17. heinäkuuta 2015

Tea Marika automatkailija

Tällä kertaa kirjoittelen auton etupenkiltä iskän vierestä. Ollaan matkalla Porvooseen ja jäädään sinne yöksi. Aamupäivä mulla vierähti ajaen autolla veljen kanssa Verkkokauppaan ja pyöriessä siellä. Kameraosaston hyllystä löytyi se juttu, jonka varmistin vielä aamulla siellä sijaitsevan. Ei hätää, en jätä teitä kokonaan tiedonjanoon, vaan kuvasin jo videonkin, jossa esittelen tuotteen. En tän reissun takia tiedä, milloin saan upattua sen youtubeen, mutta toivottavasti pian. Alla vähän mulle ominaista matkustusasua. Vaihdoin vielä just ennen lähtöä kutittavan villatakin mun adidascustomiin.

ObjektiiviObjektiivi

Tänkin lippiksen oon ostanu varmaan helmikuussa tai aiemmin, enkä koskaan käyttänyt.

Objektiivi

Iik, siinä näkyy vähän mun tatskaa. Eka päivä ilman kelmuja.

Objektiivi

Hui, kun on pelottavaa kirjotella autossa. Iskä välillä kiihdyttää hurjaan vauhtiin ja sitte taas hidastaa liikenteen takia. Toivon vaan, ettei kone lennä mun sylistä. :-D Ei enää pitkä matka ja ollaan perillä! Missäs teidän viikonloppu menee?

from TEA MARIKA http://ift.tt/1SruJOZ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti