maanantai 20. heinäkuuta 2015

Nou Probleem Kesää havaittavissa

"Voisiko se tosiaan olla, että tästä se kesä starttaa vihdoinkin"
kesäontäälläehkävihdoinki
Tänään minä tein sen, leikkasin vihdoinkin uusista bikineistä hintalaput pois. Ja mikä parasta, aurinkoisen sään seurauksena, peläten, ettei tällaista ihanaa ilmaa enää suoda tälle kesälle, minä karkoitin tämän vuoden talviturkin hyiseen järveen kiljuen kylmääkylmää! Ehkä näillä kalkkunakoivilla on vielä toivon pilkahdus ruskettua, johan lööppilehdetkin tuttuun tapaansa kailottivat elokuun paahtavia helteitä..

   Niin ja mun tukka vaihtoi väriä tummasta vaaleampaan, ihan urakalla, hyvä, että ihteesä peilistä tunnistaa. Jos jotain miinusta tähän tilanteeseen pitäisi sanoa, niin sinne hävisi liukuvärjätyt latvat samalla, ehkä asiaan on tulossa muutosta, en tiedä, tykkään toisaalta näistä näinkin. Ainiin, löysinhän mä itteni viime viikolla kampaajan tuolin lisäksi myös optikon tyköä sovittamassa piilareita, saa nähdä mitäkä silmät niistä tykkää. Mutta ei kait mulla muuta, toivottavasti nämä lämpimät säät jatkuisivat vielä, nähdään pian! :)

from NOU PROBLEEM http://ift.tt/1Mgc0WL

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti