perjantai 17. heinäkuuta 2015

Miss Joy OH, A WATCH!

Tervehdys! :) Nyt löytyy tältä tytöltä ainakin rannekelloja jos ei muuta :D Taisi vähän tämä kellobuumi lähteä lapasesta kun tuli ostettua peräti kaksi kelloa vuorokauden sisään, hups! No mutta naisillahan on aina mitä huikeimmat selitykset ja syyt omille höpöhöpö ostoksilleen joten niillä olen minäkin varautunut:D 

DSC_37222


Nämä ihanuudet ostin siis Ur&Pen :ltä kun sattumalta sen ohi kävellessä huomasin kyseisten kellojen olevan tarjouksessa. Olin ihastellut juuri kyseisiä kello malleja aiemminkin kun ne muistuttavat kovasti DW :n paria kelloa mitkä muuten ovat todella kauniita mutta valitettavasti tällä hetkellä liian kalliita mun kukkarolle, nyyh. Näissä jotenkin viehätti rannekkeen ja kellotaulun yksinkertaisuus ja tietysti osassa kellossa herkulliset värit. Mutta näillä siis mennään siihen asti kunnes ( kaukaisessa tulevaisuudessa ) aito DW komeilee mun ranteessa!
 
DSC_37244

Musta rannekkeisen kellon ostin viime lauantaina vaikka himoinnut olinkin pinkin sävyistä. Pinkissä versiossa oli kuitenkin se pieni mutta, nimittäin kellotaulu oli niin mahdottoman, noh pinkki! Sunnuntaihin asti ihasteltuani kelloa, päätin että ei hemmetti, mähän ostan sen pinkinkin ja näin mun kellovarasto täydentyi kahdella kellolla! Hintaakaan yhdellä kellolla ei ollut kuin 15 euroa joten kun kerran näin hyviä alebongailuja tekee niin pakkohan ne on käyttää hyväksi ( näin sanoo vain nainen :D )

DSC_37399


Mutta nyt oon ihan onneni kukkuloilla Parastahan näissä kelloissa on se, että ranneke ja kellotaulu ovat irroitettavissa toisistaan eli niitä voi yhdistellä mielensä mukaan toisten samanlaisten kellojen kanssa! Periaatteessa sain neljä erilaista kelloa vaikka ostinkin vain kaksi, kätevää, eikös? Ei mitään turhia ostoksia siis, haha :D Myöhemmin saatte vielä kuvia kelloista käytössä! Nyt mukavaa viikonloppua sinne ruudun toiselle puolelle

Mitäs pidätte mun kello ostoksista? Kumpi väri on enemmän teidän mieleenne vai kotiuttaisitteko tekin molemmat niinkuin minä tein? ;)
PicMonkey Collagepopp


from MISS JOY http://ift.tt/1I8JEvY
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti