keskiviikko 22. helmikuuta 2017

Riikka K TEPPO THE DOGE

teppo-2
teppo-5
teppo-3

Kuvat Mari / Editointi minä

Mä pidän koirista tosi paljon. Mulla ei ikinä itselläni oo ollut koiraa, mutta kavereilla on ollut ehkä sitten senkin edestä! Tapasin tällä viikolla ensimmäistä kertaa Marin perheen koiran - Tepon. Siinäpä on vasta mainio tapaus, ihan sylikoira! Mun mielestä on ihan huippua, kun koira haluaa rapsutteluja ja halauksia. 

Ja sitten tapojeni mukaan asiasta polkupyörään. Mikäs tää talvimytäkkä on olevinaan? Joka vuosihan se iskee, mutta kyllä alkaa epätoivo hiipimään mieleen. Eikö tämä talvi koskaan lopu? Mulla on perjantaina ensimmäinen ajotunti autokoulussa, joten saisi rauhoittua siihen mennessä hah! Perjantaina tapahtuu muutenkin jotain jännittävää, sillä mun kamera menee vaihtoon. Stay tuned!


from R - Riikka K http://ift.tt/2lwH50f

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti