sunnuntai 26. helmikuuta 2017

ALKUVUOSI IPHONESTA

Photo 6.1.2017 14.42-tile
Siiiiis en voi tarpeeksi ylistää tätä korostuspalettia. Jokaisen euron arvoinen! / Meillä oli kotikotona hoidossa karvaiset serkkupojat, eli pari tiibetinspanielia. Mulla tuli vietettyä aika paljon aikaa kotona, halusin meinaa lievitystä tähän mun koirakuumeeseen. Jos mulla vaan olis aikaa ja mun kämppään sais hauvavauvan ottaa... :-( / Täällä blogissa on varmaan tullut jo selväksi, miten paljon mä rakastan näitä verkkosukkiksia! / Kofeiiniaddikti täällä hei. Ostin (hel****n kallista...) kahvia, jossa on 50% enemmän kofeiinia kuin normikahvissa. Ja kyllä muuten on tehokasta tavaraa! Jaksaa yövuoronkin jälkeen taas heräillä uuteen päivään.
Photo 13.1.2017 19.13-tile
Oispa kakkuu. Fontanan mudcake on ihan parasta, nam. / Bongasin BikBokista tän ihanan farkkutakin, jota oli enää yks jäljellä. Oon himoinnut tälläistä rennompaa farkkutakkia jo vaikka kuinka pitkään, ja nyt vihdoin löysin sen suht edulliseen hintaan. Liikkeessä oli tällöin kaikki tuotteet -30% alennuksessa! / Uutta peiliä kämppään, tykkään! / Musta on tullut alkuvuonna kunnon sushihirmu. Oon syönyt sitä vaikka kuinka monta kertaa tänä vuonna.
image1-tile
Eilen lähdössä ulos murun kanssa. Vitsit miten outoa oli olla baarissa ilman haalareita! / Oon taas jaksanut alkaa käyttää sormuksia. Mulla oli joku ihmeen vuoden tauko niistä. / Oi että kyllä maistuis rapee kanasalaatti kermaviilikastikkeen kera just nyt. / Oon tykästynyt nyt punertavaan huulipunaan, on nämä vähän oudommat värit jäänyt vähemmälle. Toi pitsinen choker on muuten superkiva, tilasin sen jollain eurolla. En oo varmaan saanut ikinä mistään korusta niin paljon kehuja tuntemattomilta kuin tosta! 

Musta on tullut todella laiska puhelimella kuvailija, siks tammikuun puhelinkatsaus jäi ja yhdistin nämä kaks ekaa kuukautta. Laitan lähes kaikki puhelimella otetut kuvat Snäppiin tai Instagramiin, enkä halua täällä blogissa niitä samoja kuvia kierrättää! 


from about my life http://ift.tt/2mjOseu
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti