tiistai 7. helmikuuta 2017

Dreams of Paradise EKAT AKRYYLIKYNNET

glitterkynnet 
Kaverini alkoi tehdä hiljattain akryylikynsiä ja lupauduin tietysti saman tien koekaniiniksi. Toissakesänä mulla oli geelilakkaukset omien kynsien päällä, mutta varsinaisia tekokynsiä mulla ei ole koskaan ollut.

Aluksi oli tosi hankalaa ajatella mitään muuta kuin kynsiä. Tunsin niiden olemassaolon koko ajan ja näpertelin niitä jatkuvasti. Sanotaan kuitenkin näin, että tokan yön jälkeen olin aikalailla sinut kynsien kanssa ja olen tyytynyt vain ihastelemaan niitä silloin tällöin.

Elämää kynnet eivät ole haitanneet millään tavalla. Oikeastaan läppärillä kirjoittaminen on ainoa, mikä vähän häiritsee, mutta siihenkin tottuu varmasti pian. Hiuksien letittäminen, turvavyön kiinnittäminen ja farkkujen pukeminen sujuvat siis yhä. ;)


boxmanikyyri
friends
gold
kynnet

Oon hokenut aina, että pieni glitter jokapäiväiseen elämään tekee hyvä ja että kimallusta ei voi olla koskaan liikaa! Taidan olla vähän ihastunut <3



from Siru I. http://ift.tt/2jX31z6
http://ift.tt/1QUkjqj

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti