maanantai 20. helmikuuta 2017

KIIREEN KESKELLÄ

DSC02263
Välillä sitä vaan arjen kiireiden keskellä unohtaa tän homman mielekkyyden. Vaikka tästä saa ihan mielettömästi irti, bloggaaminen vaatii kuitenkin sitä omistautumista, varsinkin jos haluaa pitää postaustahdin ees jokseenkin säännöllisenä. Mulla on tämä tavoitteena, sillä nykyinen melkeen kerran kuukaudessa postaaminen ei kyllä motivoi. Kotoa muuttamisen jälkeen täytyy panostaa vähän enemmän kuvaajaa etsiessä. Ei oikeen oo ketään sellasta kenen kanssa vois lähteä kuvausreissulle valoisaan aikaan!

Oon ihan super innoissani mun uudesta läppäristä! Vanha oli ehkä hieman kömpelö kantaa kouluun, ei ollut nimittäin mikään maailman pienin vempele. Tämä on muutenkin paljon nopeempi kuin edeltäjänsä. Kosketusnäyttö vie Candy Crushin pelaamisen ihan uudelle levelille, terkuin addikti. Pitäis vielä hommata kuvanmuokkausohjelma tähän läppärille, koska kahdella eri koneella postauksen kirjoittaminen on hieman hidasta... 
DSC02264
Mulla alkoi nyt viikon mittainen hiihtoloma, mutta se menee treenaamisen, töiden ja kouluhommien parissa lähinnä. Mun tavoitteena olis kuitenkin tehdä jopa kaks muuta postausta tälle viikolle, yritän parhaani! Mulla on muuten vähän uusia tuulia työrintamalla, oon niin super innoissani. Vähän lisämotivaatiota töiden tekemiseen, jes! Mä meen nyt syömään protskujätskiä, puspus ja talk to you later.
DSC02301

from about my life http://ift.tt/2kF5SC4
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti