keskiviikko 15. helmikuuta 2017

Miss Joy 4 x LEMPPARIASU VIIME VUODELTA

Moikka ja oikein kivaa keskiviikkoiltaa! ♥ En tiedä minkälainen keli siellä muualla on ollut tänään, mutta täällä keskisuomessa oli aivan ihana auringonpaiste koko päivän! Mistä päästäänkin hyvin siihen, että oon ehkä hieman innoissani katsonut kaikki viime vuonna otetut asukuvat läpi, mitä löysin koneelta ( ihan vain kerätäkseni vähän inspiraatiota tulevan kevään pukeutumiseen ) ja oon tässä muodostellut niistä mielipiteitä mun omaan päähän :D
 
Täällähän ei ole aikoihin näkynyt minkäänlaista asukoostetta, joten keräsin mun muutaman lemppari asun näytille myös teille! Nämä neljä asua on tosiaan viime vuodelta, tarkemmin ottaen painottuen kevääseen ja kesään. Huomaa, että talviaikoina asukuvien otto on paljonkin vähäisempää kuin niillä hyvillä kuvaussäillä :D Kellään vastaväitteitä tähän? :D Mutta eiköhän mennä kurkkaamaan ne mun lemppariasut, olisi myös tosi kiva kuulla teidänkin mielipidettä näistä asuista ja mikä on just sun lemppari näistä!

outfit1


Siis hitsit tää asu on ihan mun lempparein! Suoraan sanottua rakastan tän asun jokaista kohtaa, sininen farkkupaita, siniset arskat, nahkahame ja tuo choker ♥ Tämän ehdottomasti puen ylleni ensi kesänäkin!

outfit2


Tässä asussa taas yhdistyy kaikki ne asiat, joilla tyttömäinen ja ylisöpö look saadaan aikaiseksi! Kesällä olin ehkä vähän jossain pastelli höyryissä, kun näinkin vaaleanpunaisen kokonaisuuden oon ylleni laittanut, mutta hei, mä tykkään tästä ♥

outfit3


Tää asu on myös kyllä ihan yksi lemppareita, tykkään niin tuosta mekon raidoituksesta ja helman epäsymmetrisyydestä että ootan jo hetkeä, että saan taas vetäistä tämän ylleni! Tuo oli muutenkin ensimmäinen kerta keväällä kun vetäisin mekon päälle, ja oli muuten kesäinen sää :)

outfit4


Mä en tiedä, mikä tässä asussa houkuttaa mutta ehkä se on tuo mustan ja punaisen yhdistelmä, mistä muuten tykkään ihan älyttömästi! Jotenkin tässä asussa natsaa kaikki mun silmään ja varmasti puen uudestaankin tälläisen combon päälle :) Plus tykkään näissä kuvissa näkyvistä hiuskista jotenkin super paljon vaikka ovatkin lyhyempää mallia ♥
 

Mutta nyt, kertokaa mikä näistä neljästä asusta iskee eniten teihin ? :)
PicMonkey Collagejjjjhhh





from MISS JOY http://ift.tt/2kT4U3H
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti