sunnuntai 12. helmikuuta 2017

Miss Joy OMAN AJAN MERKITYS

Rentouttavaa sunnuntaita sinne Mä oon saanut viettää ihan omaa aikaa tässä viikonlopun ajan, kun mies suuntasi perjantaina Kuopioon ja me jäätiin Hillan kanssa kahdestaan tänne Mikkeliin. Missiona oli siis koittaa saada aikaiseksi vähän kouluhommia ihan omassa rauhassa täällä. Ollaan me kyllä Hiltsun kanssa paljon muutakin tehty kuin nökötetty koulukirjojen ääressä.

relax

relax2

Mutta oma aika, se on sellainen jota jokainen varmasti joskus kaipaa. Tai ainakin minä kaipaan. Oon ollut kohta kaksi vuorokautta ihan vain itsekseni ilman miestä, ja voitteko kuvitella, oon nauttinut tästä viikonlopusta ihan huimasti! Tällä en tarkoita sitä, että oispa huippua heivata tuo mies ja viettää vaan sitä omaa aikaa, mutta tälläisessä pienessä yksiössä toisen naamasta on aika hankala päästä edes hetkeksikkään eroon, joten pieni hajurako toiseen tekee ihan hyvää :) Saa viettää just sitä omaa aikaa niinkuin itse haluaa. Loppujen lopuksi, mulle jää aika vähän omaa aikaa kun päivät menevät koulussa ja illalla ollaan yhdessä kotona tai mennään paikasta toiseen. Oma aika jää siis aika minimiin viikolla.

Näin vanhempana sitä omaa aikaa ja rauhoittumista kaipaa. Joskus on ihana valita mieluummin oma kotisohva kuin esimerkiksi illan menot. Vaikka tykkääkin olla paljon menossa, niin se kotona olo on myös ihan huippua. Kaikki ei välttämättä tarvitse sellaista "yksinäistä" rauhoittumisen hetkeä, mutta mulle se on pakollinen silloin tällöin. Tuntuu myös, että yksin ollessa saa paljon enemmän aikaiseksi kuin sen toisen läsnäollessa. Yksinollessa kai keskittyy paremmin juuri siihen omaan tekemiseen ja omaan fiilikseen eikä toisen mielipiteisiin ja ajatuksiin.

realx4

relax3

Tänä viikonloppuna oon hyötykäyttänyt sen mun oman ajan ihanan tehokkaasti. Oon mm. lenkkeilyt Hillan kanssa, kahvitellut ystävien kanssa, tuijottanut lempparileffaa telkusta, tehnyt tyttöjen juttuja ja kuulkaa ihan vaan nauttinut omasta rauhasta! Ootan kyllä silti ehkä maailman eniten, että se mies palaa kotiin Kuopiosta ja saadaan viettää yhdessä sitä yhteistä aikaa Kaipaatteko te omaa aikaa silloin tällöin ? :)

PicMonkey Collagejjjjhhh


from MISS JOY http://ift.tt/2kgsmJh
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti