maanantai 15. elokuuta 2016

Riikka K WATER


pool-6
pool-2
pool-8
pool
pool-7
pool-3

Vitsi kuinka nopeasti toi harmaa ilma ajaa mut muistelemaan lämpöä :-D Rakastan villasukkia, kuumaa kahvia ja vilttejä - mä selviän! Mutta oli se aika hienoa, kun ei tarvinnut miettiä sadetta melkein kolmeen kuukauteen.

Kotiinpaluussa oli toinenkin "shokki", kuin tämä tuttu ja turvallinen Suomen kesäsää, nimittäin mun iho. Mulla on aina ollut tosi jees iho, näppyjä silloin tällöin, mutta ei mitään itkupotku-raivareiden arvoisia.Viimeisen kahden viikon aikana oon ollut lähes itkun partaalla ja yrittänyt ajatella, että johtuu varmaan vaan siitä, että iholla kestää hetki tottua tähän ilmastoon. Viime viikon lopussa googletin, että APUA ja mikä avuksi. Siellä se sitten luki kissan kokoisilla kirjaimilla ja syöpyi mieleeni ikuisiksi ajoiksi. Ajattelin, että miten oon näin tyhmä? 

VESI. Sen juomista oon laiminlyönyt normaaliin tapaan Suomeen palatessani. Kaliforniassa ja keittiöllä tuli juotua paljon vettä, paljon enemmän kuin oon koskaan juonut. Kotona oon palannut taas samaan meininkiin kuin ennenkin - minimaaliseen veden juontiin. Skarppasin veden juonnin suhteen HETI ja olen juonut paaaaljon vettä viimeisen kolmen päivän aikana ja arvatkaa mitä! Uusia näppyjä ei ole tullut ja vanhatkin ovat melkein kokonaan poissa! 

Muistakaa juoda paljon vettä! Vaikka se tylsää onkin haha!


from R - Riikka K http://ift.tt/2aTKFek

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti