sunnuntai 28. elokuuta 2016

Riikka K SAMA VANHA AIHE - MITÄ HEMMETTIÄ?

P8093726
P8093721
P8093728-2

Tiedättekö sen tunteen, kun ärsyttää ite itseään? Oon niin ärsyyntynyt itseeni tän asian tiimoilta, että oksat pois :--D Kyse on TAAS vaatekaapista, sen sisällöstä ja monikäyttöisyydestä. Vaatekaapin remppa on tehty viime keväänä. Niin muka perinpohjaisesti oon katsonut, mitä vaatteita en käytä enää ja heivannut ne kirppikselle. Kissan viikset sanon minä! Nyt reissun jälkeen katson samaa kaappia uudestaan ja pudistelen päätäni. 

Faktahan on se, että kyllä taas täytyisi kerätä energiaa vaatteiden laputtamiseen ja kirppikselle kiikuttamiseen. Tekisi mieli mennä lakkoon ostoksiin liittyen! Mutta tunnen itseni, sellainen ei toimi mulla, sillä ehdottomuus saa mut ärsyyntymään. Haluaisin testata, kuinka pystyisin inspiroitumaan uudestaan oman vaatekaapin sisällöstä, ilman että sinne tarvii tehdä uusia ostoksia. Koota ajankohtaisia ja erilaisia vaateyhdistelmiä jo henkarilla kiikkuvista vaatteista. Tosin tiedostan hyvin, että syksy ja talvi on tulossa ja uusien neuleiden "tarve" nousee uusiin atmosfääreihin. 

Mitä mieltä te ootte tällaisesta? Kaipaatteko blogeilta ideoita vaatteisiin, jotka löytyy sillä samalla hetkellä kauppojen hyllyiltä vai olisiko mahdollista inspiroitua myös sellaisista jutuista, jotka on ostettu vuosia aiemmin? Mä haluaisin kamalasti kokeilla, että kuinka itse jaksais koluta koko vaatekaapin läpi ja kertoa fiiliksiä siitä täällä. Tehdä aiheesta vaikka jonkunlaisen postaussarjan?

En tiedä - kunhan heittelen ajatuksia ilmaan :-D Jotain on tehtävä, mutta oon surkimus, mitä tulee vaatekaapin hallintaan. Ja kirppispöytä on hankittava. Taas.


from R - Riikka K http://ift.tt/2bK2PA0

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti