perjantai 26. elokuuta 2016

Miss Joy CHOKER & BLUE VIBES

Moikkamoi ja kivaa viikonlopun alkua! ❤ Viikolla esittelin pari random räpsyä ja niiden joukkoon lukeutui mun ensimmäinen choker koruni. Tänään pääsette näkemään tuon korun ihan in action, nimittäin asukuvia sen kanssa olisi luvassa!

choker_outfit

choker_face

choker_outfit3

Tämä perjantai on mulle viikon ainut vapaapäivä sunnuntain lisäksi. Paitsi, että tänäänkin suuntasin aamulla työpalaveriin, tosin kivaan sellaiseen! Pitkästä aikaa siis kello soi jo kuuden jälkeen kun mieskin piti heittää töihin ja alkaa suttaamaan tätä naamaa ihmisen näköiseksi :D Mä en niin ole tottunut tälläisiin aikaisiin herätyksiin, joten tänään tarvitsi kupin jos toisenkin kahvia, hah :D Joskus oli tosi helppo herätä aikaisin kun esimerkiksi koulu pakotti sen tietyn heräämisrytmin, mutta nyt iltavuoroja tekevänä sen aamun saa viettääkin rauhassa heräillen! Teillä ongelmia aikaisen heräämisen kanssa ? :D

choker_outfit2

choker_collage

choker_outfit4

Mutta hei, itse siihen asuun. Käyttöön pääsi ( jälleen ) mun lempparihamonen ja itseasiassa vielä mun yhden lempparipaidan kanssa. Tämä paita on sellainen joka ei petä koskaan, jos tuntuu ettei päälle muuta kivaa löydy :) Itseasiassa voisin sanoa, että tämä yhdistelmä on myöskin yksi mun luotto asu esim. töihin tai muuten vain! Choker koru tuo tähän asuun vähän sitä jotain, ehkä jollain tavalla rajua asennetta, vai mitä te tuumitte?  Mä aiemmin ehkä vähän vihasin näitä tai ainakaan omalle suosikkilistalle ne eivät nousseet, kunnes vasta nyt <3 

Onko choker korut teidän mielestänne in vai out ? :)
PicMonkey Collagejjjjhhh


from MISS JOY http://ift.tt/2blwB3d
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti