keskiviikko 31. elokuuta 2016

Sadepisaroita Niittykukkasilla KALENTERI MINUN MAKUUNI

Mun on pakko tehdä oma postauksensa kalenterista, koska oon tästä niin innoissani! Heh :D Mutta oikeasti, miten onnelliseksi voi täydellinen kalenteri tehdä!

Mulla oli loppukesästä ongelma: halusin ehdottomasti ruotsinkielisen kalenterin. Mulla on ruotsi sivuaineena, joten sanomattakin selvää että olen äärimmäisen viehättynyt kielestä. Ongelma kuitenkin tuli siinä vaiheessa, kun ruotsinkielisiä kalentereita ei löytynyt mistään. Ja jos löytyikin muutamia, niin ne olivat tylsiä ja rumia.

Sitten luin jonkun blogista postauksen personal-planner.com -sivustosta, ja hieman sivustoa tutkittuani tiesin että tässä se on.

 Kalenterin sai siis suunnitella täysin itse. Vaihtoehtoja olikin rajattomasti, jolloin ongelmaksi koitui ainoastaan valinnanvaikeus! Valitsin kooksi A5, joka on mulle se kaikkein mieluisin. Aloitussivun teksti on mitäs muutakaan kuin ruotsia, ja sisällön sain niin ikään ruotsiksi. Kansivaihtoehtojakin oli hurjasti, ja koska en tajunnut/osannut alkaa ihmeempiä kikkailemaan, valitsin kalenteriini kauniin valmiskuvan, jossa oli ihanan hento värimaailma ja teksti, jonka hyvää muistutusta varmasti tarvitsee ankeina aamuina ja päivinä.

 Kalenterin sisällön sai myös valita täysin itse. Sarakkeiden tyylin, yläreunan mallin/kuvion, alareunan lisäjutut.. Itse valitsin alas mm. viivoitukset ja to do -listan, sekä viikon treenit -sarakkeen. Niin kätevää! Vaihtoehtoja löytyi näistäkin vaikka kuinka. Lisäksi sain läheisteni merkkipäivät valmiiksi merkittyinä kalenteriin, joten ei tarvitse niitäkään erikseen kirjoitella.

 Ja yksi ihanimmista asioista olivat nuo mukana tulevat tarrat, joita kyllä kelpaa lätkiä päiviä ilahduttamaan ;) Kalenterin lopussa oli kymmeniä sivuja, joihin sai valita pientä kivaa laajasta valikoimasta. Mun kalenterista löytyy värityssivuja, sudokuja, karttoja sekä tyhjiä että viivoitettuja sivuja. Niin kätevää!

Tykkään tästä niin paljon, ettei mitään järkeä. Sain juuri sellaisen kalenterin kuin halusinkin, ja tiedänpähän mistä ensi vuonna tilaan kalenterini! Ja kyseessä ei siis ole maksettu mainos, halusin vain vinkata teillekin tuosta mahtavasta sivustosta, sillä moni varmasti etsii kalenteria näin syksyn saapuessa! :)

Miltä näyttää teidän silmään?

Ps. Huomasin tuon jäätävän älskling-virheen vasta nyt postausta esikatsellessani, ei oo sitten aiemmin sattunut silmään.. :D A-pu-a! Moniko teistä huomasi tuon?


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/2c8VPgs
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti