lauantai 20. elokuuta 2016

ALENNUSHAUKKA

DSC01430
Tiiättekö sen fiiliksen, kun löydätte alesta jonkun ihan mielettömän halvan ja ihanan jutun? Tai en mä löytänyt, vaan äiti. Hän oli ostanut Stockalta -80% alessa olleen ihanan valkoisen takin. Arvatkaa ihastuinko mäkin sitten kuuden ja puolen euron takkiin ja hankin itelleni samanlaisen. Tä on ollut mulla ihan hirveesti käytössä, ihana perustakki joka sopii kaiken kanssa. 

Apua muuten, vähän yli viikko mun koulun alkuun... Onneks mulla on ens viikolla vaan kolme työpäivää joten ehdin vähän rentoutuu ennen koulun alkua. Vitsit mua jännittää mennä ihan uuteen kouluun, josta en tunne ketään. Vihaan mennä yksin ihan vieraaseen paikkaan, tällä hetkellä tuntuu siltä että olis kiva pitää vielä toinen välivuosi. Ehkä mä en anna ahdistukselle valtaa ja meen vaan sinne yrittäen olla ees jotenkin rentona. Huhheijaa. I got this.
DSC01418DSC01427DSC01401

from about my life http://ift.tt/2bqEe36
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti