keskiviikko 4. toukokuuta 2016

Miss Joy STRIPES AND ROUND GLASSES

Hellurei! ♥ Mulla ois piiitkästä aikaa teille asukuvia esiteltävänä ! Tällä asulla viilettelin vappuaatto päivän kun sää oli jotain niin lämmintä ja kesäistä. Asu koostui oikeastaan pelkistä uutuuksista, mitä oon hamstrannut kaappiin kevättä varten. Takki ja kengät lähtivät samalla shoppailureissulla mun matkaan Matkuksesta. Sovittelin useamman tämän tyylisen takin läpi kunnes vastaan tuli tämä täydellinen yksilö Veromodasta. Mä niin rakastan tätä ♥ Kevät on ainakin mulle hankalaa kenkäaikaa :D Ei oikein voi vielä pukea kesäkenkiä jalkaan, mutta talvikengät tuntuvat jo liian lämpimiltä. No ratkaisuna oli ostaa tälläiset välikausikengät, joista tosin sain kivat kipeät rakot jalkaan ensimmäisellä käyttökerralla, auts :D Minkäs tyylisillä kengillä te viiletätte näin keväällä ?

spring2
spring1
Mekko - Lindex / Takki - Veromoda / Laukku - Michael Kors / Aurinkolasit - Ur&Penn / Kengät - Skopunkten

spring5

Mä oon sen verran vilukissa, että tämä oli tosiaan ensimmäinen kerta kun vetäisin päälle mekkoa, tai ylipäätänsä jotain keväisempää kuin villakangastakin ja saappaat :D Kuopiossa keli oli ihan täydellinen ja tosi lämmin tuona päivänä, joten kelpasi kyllä mekolla viiletellä menemään! Vaikka keli olikin lämmin, niin silti sukkahousut olivat vielä pakolliset mekon kanssa ( tai ainakin mun kohdalla ). Mutta kyllä tässä hyvää vauhtia ollaan kesää kohti menossa, niin pukeutumisessa kuin säässäkin! Mekko tosiaan on myös uutukainen hankinta. Se on Lindexin Holly&Whyten mallistosta, jossa on muuten aikas kivoja kesävaatteita! Sieltä löytyy mm. raitaa, palloja, värejä ja kuoseja ♥

spring6
spring4
spring3

Tänään mulla alkaa myös pieni loma kun tuo helatorstai kivasti katkaisee viikkoa! Tarkoitus on lähteä Helsinkiä kohti moikkaamaan sukulaisia ja vähän rentoutumaan :) Onneksi sinnepäin on luvattu ihan mahtavaa säätä, joten kahvittelut terasseilla on taattu ♥


Mutta hei, kertokaahan mielipidettä asusta? Onko teillä jo ihan kesäfiilis pukeutumisen suhteen ?
PicMonkey Collagejjjjhhh


PS. Näissä kuvissa taitaa näkyä tuo vaaleampi latva ensimmäisen kerran blogin puolella! Mitäs tykkäätte ja huomaatteko eron edelliseen ? :) 


from MISS JOY http://ift.tt/1rmbAau
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti