maanantai 30. toukokuuta 2016

Miss Joy 10 + 1 FAKTAA MINUSTA

 Moikkelismoi! ♥ Tänään ois luvassa vähän erilaisempaa postausta, nimittäin faktapostausta! Voi kun mä innostuin muiden blogeista näitä lukemaan, niin pitihän siti itsekin alkaa tätä väsäämään. Muutenkin teitä lukijoita on tullut kivasti pikkuhiljaa lisää, joten ehkä on ihan paikallaan pieni päivitys minusta :) Faktoja tupsahteli pikkuhiljaa päähän milloin missäkin, niin suihkussa kuin sohvalla istuessakin ! :D

kesä1

1. Fakta numero on yksi on se että, usein kun oon yksin kotona niin laitan musan soimaan ja hoilaan niitä biisejä kuin viimeistä päivää :D Ja tätä tapahtuu usein! Oikeestaan etsimällä etsin oikein hempeitä biisejä ja vedän niitä sitten tunteella. Mutta huom! Tätä tapahtuu siis vain mun ollessa yksin :D

2. Oon opiskellut saksaa nelosluokalta lähtien ysiluokkaan asti, mutta lukiossa en enään valinnut saksan kursseja. Saksaa tuli siis luettua huikeat kuusi vuotta! Tällä hetkellä kyllä voisin sanoa, että saksasta ei ole päässä juuri enään mitään eli suurin osa on unohtunut. Mun kyllä joskus tekisi mieli vielä opiskella sitä tai ainakin kertailla että pääsisi ehkä sitä joskus vielä puhumaankin!

3. Mä pelkään ukkosta. En oikeastaan pelkää niitä salamoita vaan sitä jyrinää, vaikka asianhan pitäisi varmaan olla juuri toisinpäin, koska ne salamathan sitä tuhoa tekee. Oon ihan paniikissa jos satun heräämään yöllä ukkoseen. Vedän vaan peittoa enemmän päälle "suojaksi" ja panikoin yksin siihen asti, että ukkonen menee ohi, hassu minä :D

4. Jos mä tiedän että seuraavana aamuna on aikainen pakollinen herätys, niin en millään saa unta ja heräilen koko ajan yöllä ja vilkuilen kelloa. Tiedän, tää on ihan tyhmää ja mua itteenikin ärsyttää kun aamulla on sitten rättiväsynyt huonosti nukutun yön jälkeen...!

5. Mä oon tosi tarkka leivän voitelussa. Ensinnäkin voitelen leipää tooosi pitkään ja toiseksi sitä voita/levitettä pitää olla joka kulmassa. Kai teistäkin on nyt ärsyttää syödä sitä pelkkää kuivaa leivän reunaa? :D

kesä2

6.  Mä oon matkapahoinvoiva tai ainakin musta on tullut sellainen. Mutkaiset tiet, kiihdytykset, jarruttelut....hyihyihyi. Joskus tuntuu että oon lervauspisteessä kun mennään edes läheiseen ruokakauppaan kun toisen osapuolen pitää aina kiihdytellä ja jarrutella, hah :D

7. Mä tykkään syödä tulista ruokaa vaikka se polttaakin suuta ihan h*lkkaristi! :D Oon kai jollain tavalla vähän hullu kun näin teen mutta tulinen ruoka on joskus vaan niin hyvää. Esimerkiksi wingsit ja niiden se kastike, ahh nam!

8. Mä tykkään lukea kirjoja, mutta ainut on vaan se, että en ikinä saa niitä päätökseen. Oon viimeisen puolen vuoden aikana aloittanut varmaan tuhat kirjaa ja aina se lukeminen jumahtaa siihen puolen välin paikkeille. Eli tykkään siis lukea mutta en kuitenkaan, hmm, mikä meni vikaan....:D

9. Mä heiluttelen mun jalkateriä, tai siis liikuttelen/hankaan aina mun jalkaa jotain vasten. Poikaystävä huomauttaa tästä niiiiin usein, että mulla tulee korvista sen höpötykset :D Ja tätä teen ihan huomaamattani!

10. Mä olen maailman paras hukkaamaan mun kännykän. Ja ei, en hukkaa sitä ikinä mihinkään paikkaan niin että täysyisi hankkia uusi luuri vaan hukkaan sen meidän pieneen kotiin. Kerran paniikissa etsin puhelinta ja olin jo siinä ajatuksessa että nyt se on jossain mistä en ikinä sitä tule löytämään. Noh, ette kyllä arvaa mistä sen loppujen lopuksi löysin ? Meidän keittiön roskiksesta.

+ EXTRA FAKTA. Mä saan kosketettua kielellä mun nenänpäätä, kyllä :D Kuulostaa varmaan tosi, hhmm, naiselliselle mutta totta se on :D Nyt teistä jokainen todennäköisesti kokeilee tätä samaa siellä puolella ruutua, eikös? Mutta tosi harva oikeasti saa näin, joten siksi tää on oikein spessufakta, hahah :D

kesä

No nyt ootte päässyt tutustumaan muhun taas paremmin näiden faktojen, ehkä jopa vähän hölmöjenkin sellaisten, kautta. Jos päätätte tälläistä ite toteutella niin linkkailkaahan tänne mulle, nimittäin luen näitä enemmän kuin mielelläni!

Mutta löytyikö mitään yhtäläisyyksiä tai kummastuttiko joku oikein olan takaa ? :)
PicMonkey Collagejjjjhhh


from MISS JOY http://ift.tt/1TRgIgI
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti