sunnuntai 29. toukokuuta 2016

UUDET OUDOT HOUSUT

DSC00614
Heips ja ihanaa sunnuntaita Mulla on tämä päivä kulunut lukiessa ja aamulla kävin myös salilla tekemässä ehkä historian heikoimman treenin... Olin kaverin kanssa baarissa perjantaina ja musta tuntuu että en oo vieläkään oikeen kunnolla toipunut. Eipähän tee mieli sinne baariin taas hetkeen. Tykkään enemmän sellasista ihan vaan kavereiden kesken illanistujaisista. Tänään olis kuitenkin tarkotuksena vielä käydä moikkaamassa pappaa hänen synttäreiden kunniaksi!

Sitten tähän mun asuun. Varmaan ainoa asia mitä en olis ikinä voinut kuvitellakaan laittavani päälle löytyy nyt mun vaatekaapista. Kyseessä on siis leveälahkeiset housut. Näin BikBokissa nämä pöksyt ja kokeilin niitä "vitsillä" koska halusin tietää miltä näytän leveälahkeisilla pöksyillä. Pikkuhiljaa lämpenin näille ja tulin siihen tulokseen että mä tarviin nämä mun vaatekaappiin. Oon aina tykännyt vähän erikoisimmista housuista. Harvoin mun päältä löytyykään esimerkiksi tavallisia mustia farkkulegginssejä. Ainoa huono puoli näissä housuissa on läpinäkyvyys... Tuolta alta näkyy oikeesti ihan kaikenväriset alushousut läpi. 

Arvonnan voittajat on nyt saatu selville ja voittajina tällä kertaa olivat nimillä Jenna, Nea ja Inka Pietilä osallistuneet. Laitan teille kaikille sähköpostia vielä tänään illemmalla. Vastatkaa mulle viikon sisällä että saadaan paketit perille, kiitos
DSC00622DSC00629DSC00605DSC00619

from about my life http://ift.tt/1Umfxpi
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti