maanantai 23. toukokuuta 2016

PÄÄSYKOE AHDISTUS

DSC00543-2
Superkiireinen bloggaaja täällä heippa! Mun päivät on kulunut lähinnä töiden ja lukemisen parissa. Mulla on pääsykokeet kesäkuun alussa ja odotan innolla sen jälkeistä elämää. Näin välivuoden jälkeen on oikeesti tosi vaikeeta alottaa opiskelemaan uudestaan. Voin rehellisesti myöntää, että mä oon itkenyt joka ikinen kerta kun oon alottanut lukemaan. Mulle lukeminen on aina ollut hankalaa, ja se näkyy erityisesti vuoden tauon jälkeen... En edes tiiä pystynkö enää menemään takas opiskeluelämään, mutta sen näkee vasta sitten jos pääsee sisälle. Toivottavasti pääsen, vaikka en ookkaan varma että onko kyseinen ala mun juttu. Sen näkee vaan kokeilemalla sitä opiskelua. Ja ei, en halua kertoa mihin mä haen opiskelemaan. Puhun mun blogissa joistain jutuista tosi avoimesti, mutta opiskelu on mulle aina ollut tosi vaikeeta. Siksi en halua sanoa mihin haen jos en pääse!

Mä vähensin töistä vuoroja, että ehdin lukea. Tällä hetkellä vedän kolmea vuoroa viikossa, mut sekin tuntuu välillä tosi isolta määrältä. Mä tarviin meinaa myös sitä vapaa-aikaa, että mä pystyn lukemaan. En voi olla koko päivää sisällä lukemassa, se ei ole mun juttu.

Niinkuin sanoin, mä odotan innolla pääsykokeiden jälkeistä elämää. Tänä vuonna, mä saan ekaa kertaa palkkaa kesälomasta. Oon myös suunnitellut ulkomaanmatkaa mun kesälomaksi. Oon aina ollut kesän matkoja vastaan, mutta nyt tuntuu että on pakko päästä pois täältä ahdistuksen keskeltä.
DSC00531-2DSC00546-2DSC00552-2
Mitä tykkäätte tästä asusta? Mulla on piileskellyt jo monta viikkoa koneella nämä kuvat. Eilen piti tulla julkaisemaan tämä postaus, mutta Flickr ei jostain syystä toiminut. Mulla oli tämä asu kauan sitten äitienpäivänä päällä. En oo varmaan kertaakaan käyttänyt tota Thaimaasta yli vuosi sitten ostettua maksihametta, mutta nyt mulla tuli jotenkin lisää fiilistä siihen. Mun mielestä se sopii täydellisesti croptopin kanssa, varsinkin kuviollisen! Toi norsukuvio on vaan niin mun lemppari.

PS Vielä on pari päivää jäljellä osallistua edellisen postauksen arvontaan!!
DSC00527-2

from about my life http://ift.tt/1qEMG5g
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti