torstai 26. toukokuuta 2016

Sadepisaroita Niittykukkasilla 4 X OUTFIT

Mulla on arkistoissa paljon asukuvia, ja jostain syystä sinne on jäänyt keväältä monet kuvat roikkumaan. Kuvia on aina muutama kiva, mutta ei kuitenkaan kokonaiseen postaukseen asti. Joko kuvat ei ole mun osalta onnistuneet tai sitten asetuksissa, kuvausolosuhteissa tai ympäristössä on jotain pielessä. Tänään sainkin idean yhdistää noita asuja samaan postaukseen, jolloin vältyn inhottavilta tynkäpostauksilta, jotka eivät itseänikään miellytä. Näissä kuvissa esiintyvät asut ovat olleet oikein kivoja, mutta kuvaaminen on sitten ollut haasteellisempaa. Tsekkailepas asut läpi, ja mieti mitkä näistä rytkyistä on sun lempparit ;)

1. Harmaata ja valkoista

Kiva ponchoasu maaliskuulta, jolloin ulkona oli vielä hyvin vilpoista. Oon edelleen ihan rakastunut ponchoihin, ja aion käyttää niitä kesälläkin viileinä päivinä hartioilla. Varsinkin tää harmaa-valkoinen versio on ihan lemppari, niin hempeä ja suloinen! Nyt iski hirmuinen hinku kaivaa tämä kaapista huomennakin päälle..

2. Naisellista ja hempeän vaaleanpunaista

Oih, nyt on hempeetä! Tuo hame on kyllä ihan lemppari myös, jos pitäisi valita yksi lempivaate niin se olisi todennäköisesti tässä. Ostin talvella alesta tuon ihanan ohuen neuleen, joka sopii täydellisesti korkeavyötäröisten hameiden pariksi. Ja nudet korkkarit, kesällä pääsette ahkeraan käyttöön!

3. Illanvieton asua

Tällaisia asuja harvemmin eksyy blogiin, joten ajattelin sellaista tällä kertaa myös vilauttaa. Luottohame ja cropattu toppi, siinä mun vakkariyhdistelmä viihteelle lähtiessä! 

4. Uudet farkut tositoimissa

Äh, mua niin harmittaa kun näistä kuvista tuli niin kökköjä! Asu oli nimittäin tosi kiva, ja oon ihan rakastunut uusiin farkkuihini. Auringossa kuvaaminen on vaan niin haastavaa, joten mentiin sitten varjoon.. :D Ja ihan kamaliahan näistä tuli, hävettää laittaa edes nämä kaksi kuvaa. Jos on hyviä vinkkejä auringossa kuvaamiseen niin antakaa palaa, mää oon niin pulassa!

No, mikäs asuista on lemppari? Mä tykkään ehdottomasti eniten kakkosesta!


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/1THOxRa
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti