torstai 26. toukokuuta 2016

Taru's Collection En ole menossa minnekään

Vaan olen täällä ruudun toisella puolella jälleen!

jouDSC_6756
Jeans - Pull&Bear / Blazer - Pieces / Top - Gina Tricot / Heels - Attitude (DinSko) / Handbag - Longchamp

En halua pahoitella tätä blogihiljaisuutta enää, enkä koe siihen erityistä syytäkään. Olen ottanut itselleni omaa aikaa ja tehnyt asioita, jotka ovat tuntuneet hyvältä. Koneen avaaminen ei valitettavasti kuulunut niihin asioihin, mutta ei sitä jokainen viikko välttämättä tarvitsekaan avata. Toivottavasti teitä kuitenkin vielä kiinnostaa nämä minun turhanpäiväiset höpötykset, jotka muuttuvat pikkuhiljaa ehkä hieman elämäniloisimmiksi verrattuna aiempiin postauksiin.

jouDSC_6768

Olen reissannut tämän hiljaisuuden aikana taas Tampereelle ystäväni luokse, treenannut, tavannut uusia ihmisiä, kirjoittanut vihkoon tarinoita ja tottakai naputellut koulun tältä vuodelta pakettiin. Ostin myös tennismailan ja olen käynyt pelaamassa tennistä Sannan kanssa, jonka kanssa päätetiin muuten pyhittää tämä kesä pääosin treenaamiselle. Saa nähdä, kuinka lupaus pitää ja että olenko rantakunnossa vielä syyskuussa. Kesään kuuluu kuitenkin grillaaminen ja jäätelö (johon olen jostain syystä nyt rakastunut), joista ei todellakaan voi luopua. Pitää yrittää käydä aamulenkeillä, niin voi syödä vaikka kuinka paljon pihviä ja jätksiä!

Kesäsuunnitelmiin tuli yksi lisäys tässä hiljaisuuden aikana: reissu Tampereelle parin viikon päästä! Mennään Katan kanssa käymään vähän hurjittelemassa Särkänniemessä! Koskaan en tule olemaan liian vanha tällaiseen, jossa pääsen päästämään sisäisen lapseni irti. Toivottavasti saamme nauraa vedet silmissä ja kiljua kilpaa auringon paistaessa ♥

jouDSC_6765

Ehkä tästä tulee sittenkin paras kesä ikinä?


from Taru's Collection http://ift.tt/22qu1rM

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti