perjantai 21. elokuuta 2015

Sadepisaroita Niittykukkasilla Dancin' in the moonlight, don't we have it all?



Oon ihan rakastunut Lost Frequenciesin ja Janieck Devyn Reality -biisiin. Voisin kuunnella (lue: kuuntelen) sitä jatkuvasti toistolla, sanoisin että kyllästymiseen asti mutta kun en vaan kyllästy. Viime aikoina oon tehnyt paljon kivoja biisilöytöjä, joita voisin kuunnella loputtomasti. Aika usein tykkään biiseistä, joiden sanat jollain tapaa koskettaa tai osuu lähelle. Myös tunnetut radiohittirenkutukset menee, ja menevää musiikkia onkin kiva kuunnella varsinkin ajaessa. Ikkuna auki, hiukset tuulessa hulmuten ja sitä rataa.. ;)

housut NewYorker / off-shoulder paita BikBok / korvikset Glitter / Pandora ranneke Timanttiset (saatu blogin kautta) / laukku Lindex / korkkarit Seppälä

Ostin tuon ihanan off-shoulder paidan keväällä, saatattekin muistaa sen aiemmista asukuvista. Se on niin kiva, että ihan harmittaa miten vähän sitä on tullut käytettyä! Oon kai vaan huonosti keksinyt siihen sopivaa alaosaa, ja näidenkin housujen kohdalla harkitsin pitkään. Rennot liehuhousut löysin Tallinnan reissulla, ja en ollut varma ovatko ne aivan mun tyyliä. Onneksi ostin, ovat nimittäin ihan mielettömän ihanat ja ilmavat päällä!! Aivan kuin hame, mutta ilman vilautteluvaaraa. Huippu alelöytö :')

Luin pari päivää sitten Annin postauksen Blogi on ystäväni. Postaus oli kuin suoraan mun päästä kirjoitettu, niin samankaltaisia ajatuksia ja kokemuksia on täälläkin! Oon itsekin ihmetellyt sitä, kuinka jotkut jaksavat vaivata päätänsä toisten bloggaamisella, ja jotenkin katsoa kyseistä harrastusta pahalla. Bloggaaminen on harrastus siinä missä joillekin on kalastus tai virkkaaminen. Myös mulle blogi on tuki ja turva, jotain minkä puoleen kääntyä kun tuntuu yksinäiseltä tai muuten vain pahalta. Blogilla on ollut muhun vahvasti piristävä vaikutus vaikeina aikoina, ja molemminpuolinen vuorovaikutus teidän lukijoiden kanssa on mulle uskomattoman tärkeetä. Ei se, että saan kivoja kommentteja ja kehuja toisensa perään, vaan se, että pääsen keskustelemaan teidän kanssa tärkeistä, vähemmän tärkeistä tai muuten vain mua tai teitä mietityttävistä asioista. En nyt tän enempää availe mun ajatuksia aiheesta tällä kertaa, mutta lukekaa Annin postaus aiheesta!! Täyttä asiaa, ja oon niin samaa mieltä kaikesta tuon upean naisen kanssa. 

Ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua rakkaat


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/1Jqjq8S
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti