sunnuntai 23. elokuuta 2015

Nou Probleem Nyt jänskättää

"Neiti murehtijalla on taas vauhti päällä"
keinutaantöttöröökiikkuukiikkuu
Vuoden mä olen tätä odotellut, välivuosi on nyt ohi, huomenna mä palaan takaisin koulunpenkille, apua! Mitkäkö fiilikset mulla on? Jännittää ihan hirrrveästi, oon etukäteen murehtinut abouttirallaa kaikesta, hyvä, ettei ole sotasuunnitelmaa meteoriitin varalle, mutta silti en malttaisi millään odottaa! Toivottavasti nyt vain yöllä nukkumatti ilahduttaisi mua vierailullaan ihan ihmisten aikoihin, ettei ensimmäinen päivä ole pelkkää haukottelua silmät ummessa..

   Yhtä häslinkiä nämä pari viimeistä päivää ovat kyllä olleet, tavaraa pitäisi saada purettua laatikoista ja jätesäkeistä paikoilleen, mun läppäripöytä on vieläkin kokoamatta, sänkyyn pitäisi patja saada, mutta kyllä tämä tästä! Murukin on viihtynyt tässä uudessa kämpässä, se on ihan lellipentuna vaatimassa koko ajan huomiota ja rapsutuksia osakseen! Mutta ei kait mulla muuta, nähdään taas pian! :)

from NOU PROBLEEM http://ift.tt/1KF7GvS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti