perjantai 21. elokuuta 2015

Closer To The Edge SNAPPY & CASUAL

Tällä hetkellä mulla menee tosi hyvin, lukuunottamatta sitä, kuinka oon tuntenut oloni kamalan kipeäksi viime parina päivänä... Toivon vaan, että en pahemmin tästä sairastuisi, ei nimittäin olisi kovin kivaa olla näinkin ihanalla säällä sairastamassa. Vähän ärsyttää, että en pysty nauttimaan tästä säästä ihan täysillä, mutta joskus menee näin, hmh! Tää ihana aurinko ja lämpö on muuten vaikuttanut mun mielialaan positiivisesti, ja tuonut mukanaan hyvän fiiliksen  Vitsit miten huippua on astua koulusta ulos ja huomata kuinka hyvä sää ulkona on. Jatkuisipa tällaiset säät vielä paljon pidempään, kerta kesältä ne missattiin!
UntitledCARDIGAN Cubus / SHIRT Cubus / JEANS New Yorker / NECKLACE Gina Tricot / SHOES My sister's / TOTE BAG Union Five UntitledKoulua on nyt sellanen vähän reilu viikko takana ja näiden kuluneiden päivien perusteella oon tosi tyytyväinen mun tämänhetkiseen koulupaikkaan! Jos totta puhutaan, niin en mä oikeastaan muualle olisi halunnutkaan kouluun, Oon saanut jo tässä vaiheessa epäilemättä pitkäkestoisia kavereita, joiden kanssa tuun juttuun tosi hyvin! Kaikki on siis mennyt paremmin kuin olisin voinut kuvitella, ja vaikka kaikki on vielä aika uutta, niin kyllä musta tuntuu että tuun varmasti viihtymään tossa koulussa nää tulevat vuodet :-)UntitledTällainen asu multa löytyi päältä ensimmäisenä koulupäivänä, ja noi farkut on niiin mun tän hetken lempparit! Tää on mun mielestä kiva ja rento asu, ja samalla mukava päällä. Kuvissa toi neuletakki näyttää ehkä hieman vaaleanpunaiselta, mutta luonnossa taittaa enemmänkin beigeen. Toi tarttui mun mukaan Tampereelta, onneksi koskaan ei voi olla liikaa neuletakkeja!
Untitled
Miten teillä on lähtenyt koulu sujumaan, joko kyllästyttää vai oletteko innolla istumassa takaisin koulunpenkillä? Ihanaa viikonloppua kaikille, mä yritän päästä taas terveeksi, sairastelu ei ole nimittäin yyyhtään mun juttu :-D


from Closer to the edge http://ift.tt/1hxc9d7
http://ift.tt/1IVaZOF

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti