tiistai 21. heinäkuuta 2015

Tea Marika tuurin reissu

Kuten eilen / toissapäivänä teille kirjoittelin, lähdin yöksi Tuuriin ystävilleni. Ensin suuntasin bussilla keskustaan, josta menin Onnibussilla Tampereelle. Olin selvästi arvioinut etäisyydet väärin, koska kotona kartta näytti 1,6 kilometrin kävelyä, josta ajattelin selviäväni helposti. Tampereella huomasin, että käveltävää painavien laukkujen kanssa hupparissa auringossa oli 3 kilometriä ja minähän olin ihan soijassa asemalle päästyäni. Bussikin tuli myöhässä, joten tunnin vaihto lyheni lähes suoraan junaanmenoon. Menin junalla Haapamäelle, missä vaihdoin Tuurin junaan. Lopulta seitsemän aikaan olin perillä ja valmis heittämään tavarat nurkkaan. Sain onneksi nukuttua bussimatkasta reippaasti yli puolet ja junassa vielä lisää. Illaksi riitti siis energiaa. Pakko sanoa, etten ajatellut Tuurin kyläkaupan - - se TV-ohjelma, muistatteko? - - olevan niin iso. Suuri ruokakauppa + valtava tavaratalo täynnä eri merkkien tuotteita kosmetiikasta kenkiin ja kalastustarvikkeisiin.

TuuriTuuri

Iloinen Onnibussi-matkustaja. Vikoissa kuvissa oon jo onneksi kuitenkin junassa.

Tuuri

Se kuuluisa Keskisten veljesten kyläkauppa. Näytti ihan lelulinnalta mutta sisältä löytyi hotellivastaanotto ja kaikki.

TuuriTuuri

Teemu, Miro ja minä päädyttiin illalla katolle chillailemaan.

Tuuri

Nyt vaihtuukin päivä! Ryhmäkuva, jossa on Siiri, Iida, Teemu, Miro, minä ja Niko on otettu maanantai-iltana ja oikeanpuoleinen jätskikuva tiistaiaamulta. Kävin hakemassa Spice icestä ison pyörremyrskyn ja voitte verrata tota kokoa Kampista saatavaan. Nyt oli sitä jäätelöä ihan kunnolla!

Tuuri

30-senttinen poikkeussubi. Halusin pizzalle, mutta muu porukka päätti suunnaksi sämpyläravintolan, joten siellä sitä oltiin.

Tuuri

Niko ja Santtu! Kuvattiin vähän ohjelmaa ja pidettiin hauskaa. Kuva on otettu Tuurin muotitalosta aka Fiorellasta.

Tuuri

Hommasin sieltä aika paljon vaatetta ja uutta tavaraa, jotka voin esitellä, jos joku niin haluaa... :-)

TuuriTuuri

Tanja! Sain hetkeksi Tanjan ja Konstan matkaseuraksi, eikä tarvinnu istua neljää ja puolta tuntia junissa yksin. Paluumatkalla skippasin suoraan bussit ja menin vähän kalliimmalla junalla. Halusin vaan kotiin, u know.

Tuuri

Kotimatka ja kotiherkutteluhetki sipsien ja ilta-yhdentoista pinaattipizzan kanssa.

Ihanaa olla kotona. Vaikka mulla oli tosi hauskaa Tuurissa, sain uusia kavereita, näin vanhoja kavereita jne. on mahtavaa päästä omaan sänkyyn puhtaana. Tää nukkumaanmeno on vähän venynyt, kuten huomaatte, kello on jo neljä krhm. Pesin vielä koneellisen astioita tossa kahden aikaan ja aamuksi suunnittelin vessojen pesun, roskisten vaihdon, pyykkilastin ja talon imuroinnin. Saa nähdä riittääkkö valvomisen takia energiat mihinkään. :-D

Mulle kävi tosi hassu juttu Fiorellassa. Joku mies alkoi seuraamaan mua ja hetken päästä tajusin, että tuttujahan siinä oli; Fiorellan yksi pitäjistä, jonka tapasin joulukuussa tehdessäni kaupalle blogijuttuja, jos joku muistaa. Kyläkaupan puolella pari teikäläistä tuli ottamaan yhteiskuvat mun kanssa. Sellasta perusjuttua ollut nyt maanantai-tiistaipäivät. Huomenna on paluu arkeen hetkeksi, ja perjantaina ollaan taas tien päällä ja kovassa iskussa. Nyt mun on varmaan aika mennä nukkumaan, tai lopulta heräilen illalla ja nukahdan keskipäivällä.

from TEA MARIKA http://ift.tt/1HPLWN4

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti