torstai 23. heinäkuuta 2015

Tea Marika kiitollinen kilteille ihmisille

StadiStadiStadiStadi

Tänään on ollut omituinen päivä. Ihan alusta lähtien. Herättyäni havahduin järkyttävään löytöön, tai oikeastaan siihen, mitä multa puuttui. Lompakko. Olin ollut illan kaverillani, mistä jatkettiin Helsingin yöelämään, ja ajatuksissani - - tai ajattelemattomuuttani - - jätin lompakkoni pöydälle ulkoterassille. Sinne se sitten jäi vielä kotiin mentäessä. Yleensä otan juhliin/baariin/keikalle mukaan aina vain puhelimen ja tungen kuoriin tarvittavat kortit, eli pankki- ja ajokortin. En ikinä ota lompsaa mukaan tollasiin paikkoihin, koska riski menettää jotain on suuri. Eilen kuitenkin syystä tai toisesta mulla oli koko Guessin pitkula mukana ja koska en ollut tottunut pitämään siitä kiinni koko iltaa, jätin sen vain pöydälle. Tyhmä minä, tosi tyhmä. Soittelin aamulla paniikissa eri paikkoihin ja lähetin sähköpostiakin asiakastukeen ja ihme ja kumma, mun viestiin vastattiin. Sain enkunkielisen sähköpostin, jossa selitettiin, että siivooja löysi lompakkoni ja se vietiin löytötavaroihin. Ihanaa. Oon niin kiitollinen siitä, että on olemassa vielä ihmisiä, jotka palauttavat omaisuuden omistajalleen. Yhtäkään korttia tai kolikkoa ei ollut kadoksissa vaan kaikki mikä mulle kuului, löytyi. Kiittelin löytötavaroidenkin miestä suuresti ja nyt edessä on enää soitto pankkiin, että kortti löytyi. Olin ihan 99% varma, että joku otti mun lompakon ja joko piti itse tai myi eteenpäin, mutta ei. Luojan kiitos se palautettiin minulle. Tästedes pidän 5 kertaa parempaa huolta mun tavaroista, huhhuh.

from TEA MARIKA http://ift.tt/1RUX315

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti