torstai 16. heinäkuuta 2015

Tea Marika bff ja kulunut päivä

Kaari2
Kaari2Kaari2

Halusin jakaa teille joitain kuvia musta ja iki-ihanasta Sallukasta! Vaikka kummallakin meistä on omia kiireitä, ehditään silti nähdä ja tuetaan myös aina toisiamme kaikissa asioissa. Usein käy niinkin, että suunnittelematta päädytään samoihin paikkoihin ja tilanteisiin, mm. koulun ja jopa sukulaisvierailujen suhteen. Ollaan tunnettu niin pitkään, että voidaan melkeenpä lukea ajatukset suoraan toisen päästä sanomatta mitään, mikä on musta ihan hauska juttu. :-D Vähän niinkuin twin sister, jota mulle ei koskaan suotu. Tulikin mieleeni, että olisitteko mahdollisesti kiinnostuneita näkemään meiltä jonkun yhteisvideon liittyen esim. toisen tuntemiseen? Ideoita ja kommentteja aiheeseen koskien voi vapaasti heittää kommenttiboksiin alle.

Kaari2Kaari2Kaari2

Mua jotenkin naurattaa nää kuvat, koska ei otettu niitä edes urheiluasetuksella, ja silti niistä tuli suht. tarkkoja. Ihme.

Jos ette vielä ole huomanneet mun instagramissa kuvaa, jonka kautta voi voittaa pizzalahjakortit, klikatkaa tästä. Näköjään tullut jo yli 300 osallistujaa, vau! Kello onkin jo puoli yksi, katsoin taas yhden muutaman jakson AHS:stä, melkein voitin Sticks and stonesin Black opsissa ja siivosin lattian tavaravuoresta. Oon ollut aika tuottelias tänään, right? Aamulla on taas aikainen herätys, koska lähden metsästämään mun kameraan uutta osaa. Siitä sitten myöhemmin lisää.

from TEA MARIKA http://ift.tt/1OhRVyA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti