maanantai 20. heinäkuuta 2015

Closer To The Edge SATURDAY'S OUTFIT

Moikka ihanat! Lauantaina pääsin vihdoin pukemaan mun lempparishortsit ensimmäistä kertaa päälle täällä Rovaniemellä, ei ole ollut kovin kehumista näissä säissä tänä kesänä - ja sen kyllä huomaa olemattomasta rusketuksesta :-D Mun kesäfiilis on vieläkin jossain ihan muualla kuin sen pitäisi, luultavasti juuri näiden säiden takia... You feel me? Eihän tätä voi edes kesäksi kutsua, kun joutuu vieläkin pukeutumaan kuin syksyllä. Pari hellepäivää ei kyllä kieltämättä olisi pahaksi, varsinkin kun katsoo tälläkin hetkellä ulkona olevaa sadetta. 
UntitledOli kuitenkin ihana päästä viime lauantaina Anniinan ja Miljan kanssa edes hetkeksi pakoilemaan tuota jatkuvaa sadetta. Tuntuu, että ei ole enää edes järkeä ostaa minkäänlaisia kesävaatteita, kun sitä kunnollista kesää ei juurikaan edes ole näkynyt... Ärsyttää ajatella näin negatiivisesti, mutta silti. On tässä säässä kuitenkin yksi hyväkin puoli; ei ainakaan tarvitse kuolla esimerkiksi salilla kuumuuteen! UntitledUntitledKIMONO Monki / CROP TOP H&MSHORTS & NECKLACE Sheinside / BELT H&M / BAG Nelly / LOAFERS New Yorker
UntitledMutta aiheesta toiseeseen: on ihan rakastunut tähän mun uuteen pitsikimonoon, se on mun mielestä ihan älyttömän kiva! Tää tarttui mun mukaan Helsingistä, eikä maksanutkaan kuin sen 15 euroa  Tää oli ehkä enemmänkin heräteostos, mutta en tosiaan kadu tämän ostamista!
 Olen muuten myös miettinyt, että voisin toteuttaa teille pitkästä aikaa pientä Summer HAUL -ostospostausta, johon keräisin parit ostokset tältä kesältä, miltä kuulostaisi? Oon tulossa pyörähtämään kuukauden viimeisellä viikolla Tampereelle pariksi päiväksi ja siitä vielä jatkan Lappeenrantaan, joten ehkä sen jälkeen olisi hyvä ajankohta sillekin. :-) Kivaa maanantai-iltaa teille, mä ajattelin nyt tästä suunnata salille Untitled


from Closer to the edge http://ift.tt/1Vlew25
http://ift.tt/1IVaZOF

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti