torstai 23. heinäkuuta 2015

Closer To The Edge BT - ASIOITA, JOITA ILMAN EN VOISI ELÄÄ

Olen kerännyt tämän viikon blogitiimipostaukseen pari asiaa, joita ilman elämä olisi huomattavasti hankalampaa mulle. Nää asiat on ehkä enemmän sellaisia joita ilman en pärjäisi, mutta ymmärrätte varmasti idean, joten eiköhän mennä suoraan asiaan!UntitledUntitled
Tuntuu, että mulla on tällä hetkellä motivaatiota niin moneen asiaan ja yksi niistä on ehdottomasti liikkuminen. Oon taas innostunut salilla käymisestä ihan kunnolla, kun rehellisesti sanottuna vähän aikaa sitten ei olisi millään jaksanut raahautua sinne asti. Lepopäivätkin meinaa jäädä välistä, kun tekisi mieli kokoajan vaan olla siellä salilla. Meidän salin virtuaalitunnit on tällä hetkellä niin mun lemppareita, hahah!
Eilen heräsin jo puoli kahdeksan ja lähdettiin Miran kanssa lenkkeilemään sekä kokeilemaan mäkijuoksutreeniä. En ennen oikein tajunnut, miten jollakin oikeasti voi olla rankan treenin jälkeen hyvä olo, mutta nyt tajuan! Päivä lähtee niiin hyvin käyntiin aamutreenillä ja jää positiivinen fiilis sen jälkeen koko päiväksi  En tosiaankaan pärjäisi ilman urheilemista, on vaan älyttömän helppoa lähteä lenkille ja tyhjentää ajatukset samalla musiikin soidessa kuulokkeista. 
Untitled UntitledVaikka tykkäänkin olla kokoajan tekemässä jotain ja tylsistyn nopeasti, niin en siltikään pärjäisi ilman omaa aikaa. Ahdistun helposti liian kamalasta kiireestä ja stressistä, joten vapaa-aika on mulle tosi tärkee juttu. On niin kiva vaan jäädä sänkyyn koko päiväksi ja jumittaa katsomalla lempparisarjoja Netflixistä - eikä ajatella siinä tilanteessa mitään muuta!
UntitledUntitledVaikka oikeasti vähän pinnalliselta kuulostaakin, niin olisi tosi hankala pärjätä nykypäivänä ilman puhelinta. Niin moni asia pyörii nykyään sosiaalisen median ympärillä, ja esimerkiksi kavereihin olisi vaikea saada nopeasti yhteyttä. 
En ole vielä kertonutkaan täällä blogin puolella, mutta ostin tässä pari viikkoa uuden puhelimen ja vaihdoin Samsungista iPhoneen. Ei ollut tosiaan mitenkään kiva kokemus, kun puhelin hajoaa kesken junamatkan. Kiva siinä sitten istua seuraavat neljä tuntia tekemättä mitään :-D Samsung ja sen käyttöjärjestelmä alkoi muutenkin käydä vähitellen hermoille, joten vaihto iPhoneen ja iOS:iin oli enemmän kuin hyvä valinta. Oon ihan rakastunut tähän, enkä kadu yhtään!
UntitledUntitledTottakai! En vois kuvitellakaan eläväni ilman läheisiä ja sellasta eräänlaista tukiverkkoa ympärillä. On niin helpottavaa tietää, että on aina joku, jolle voi puhua ja jonka kanssa viettää aikaa. Rakastan mun perhettä ja ystäviä, parempia en voisi toivoakaan ja oon älyttömän kiitollinen, että mun ympärillä on tällaisia henkilöitä!  Enempää mun ei varmaan tarvitsekaan sanoa. 
UntitledUntitledRuokahan on nyt ihan välttämätön asia elämisen kannalta, mutta ymmärrätte varmasti mitä tarkoitan. :-D ''Hyvä ruoka, parempi mieli'' täsmää muhun tosi hyvin, ja rakastan käydä esimerkiksi kavereiden kesken ulkona syömässä, tai vaan vaikka grillailla yhdessä!
En tiedä tiesittekö vielä, mutta tykkään muutenkin tosi paljon kokkailla ja leipoa erilaisia ruokia, mutta blogin puolelta on reseptit jäänyt hieman vähiin. Haluaisitteko sellaisia nähdä vähän useammin? Voisin ehdottomasti sellaisiakin lähteä toteuttamaan vähän useammin!
Untitled UntitledTällä hetkellä en voisi kuvitella olevani kokonaan ilman bloggaamista, sillä on tästä muodostunut tässä yli kolmessa vuodessa jo jonkinlainen elämäntapa, jota ilman olisi vaikea olla. Vaikka en postaisikaan kovin useasti, blogi pyörii silti joka päivä mielessä. Bloggaaminenkin on yks niistä asioista mistä oikeasti pidän ja rakastan tässä sitä, että heti kun pääsen postailemaan, ajantaju katoaa ja uppoudun vaan ja ainoastaan tähän. Bloggaamisesta tulee vaan niin älyttömän hyvä fiilis, ja mun kirjoitustaitokin on parantunut huomattavasti näiden vuosien aikana!
Nää ylemmät kuvat on siis toukokuulta ysien juhlasta, jossa teemana oli 90-luku, joten vaatevalinta on siksi tuollainen, hahah. Juhlassa jaettiin perinteiseen tapaan diplomeita ja kuten mun Instagramista pystyi päättelemään, ihanat ysit antoi mulle ''vuoden bloggaaja'' -diplomin! Hyviä muistoja, oli kyllä huippu juhla!
Untitled UntitledValokuvaaminen on ollut mun intohimo jo ennen bloggaamista, josta olisi aika hankala luopua! Rakastan kuvata muita ihmisiä ja asetella asioita esteettisesti valokuvia varten. Ennen en tykännyt juurikaan kameran edessä olemisesta vaan viihdyin enemmän sen takana, mutta nyt oon blogin myötä siihenkin tottunut. Bloggaus vaan yhdistää kaiken sen, mistä tykkään, ja valokuvaaminen on yksi niistä asioista.
Untitled
Untitled Ja vielä viimeiseksi, mutta ei todellakaan vähäisimmäksi: musiikki. Musiikki on kans yks ihan älyttömän iso osa mun elämää. Joka kerta, kun oon kävelemässä johonkin, kuuntelen musiikkia ja lähes aina kotona ollessakin musiikki soi taustalla. Hukkuneet kuulokkeetkin on mulle ihan katastrofi. Yllätys yllätys, tälläkin hetkellä kuuntelen musiikkia ja mikä parasta, oon musiikin (esimerkiksi keikkojen) kautta tutustunut tosi ihaniin ihmisiin! Se fiilis, kun oma lempibändi julkaisee uuden biisin/kokonaisen albumin on niin huippu, ja sain taas kokea tän fiiliksen viime perjantaina.  Vaikka onkin tosi kliseisesti sanottu, niin ilman musiikkia olisi tosi hankala elää.

Mitä ilman te ette pärjäisi? Löytyykö teidän listalta samoja juttuja?

Käyhän tsekkaamassa myös muiden blogitiimiläisten postaukset samasta aiheesta:


from Closer to the edge http://ift.tt/1MqafY4
http://ift.tt/1IVaZOF

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti