torstai 4. elokuuta 2016

Miss Joy PIKNIK ASUA

Terkut sinne! ♥ Siis apua, mä vasta nyt jotenkin sisäistin, että eletään jo elokuuta! Kesähän on jo ihan loppusuoralla ja kohta pitäisi suunnitella jo syksyn tuloa. Mutta ei hätää, en mä vielä rupea masistelemaan syksystä vaan eletään tämä kesä ensin pois alta! Viime postauksessa kerroinkin teille meidän blogimiitistä Helsingissä. Jos postaus on mennyt sulta ihan ohisuin, niin ei hätää, voit käydä lukaisemassa sen tästä!

outfit_piknik4

outfit_piknik2

outfit_piknik5
Hame - Zara / Toppi, Huivi - Ginatricot / Korut - Ur&Penn / Aurinkolasit - Lindex

Tänään tulin kuitenkin esittelemään teille mun asua tuolta päivältä. Helsinkiin oli luvattu tuolloin ihan super hyvää säätä, joten hame linjalla siis mentiin. En ole tainnut kertaakaan täällä blogin puolella esitellä tätä rakkaushametta, jonka oon kotiuttaut jo aikoja sitten Zarasta. Kyseessä on yksi mun käytetyimmistä hameista, nimittäin tekonahkainen hame! Vaikka hame on tekonahkaa ja sen olettaisi olevan kuuma helteellä, niin ei. Jotenkin a-linjainen hame ei pääse hiostamaan, kun se ei mene ihan ihoa myöten. Tää hame on pelkkää rakkautta ♥

Muuten mun päivän lookki koostui kirkkaan pinkistä topista, simppeleisä koruista ja suloisen värisestä huivista! Mustan hameen kaveriksi oli saatava jotain pirtsakkaa ♥ 

outfit_piknik3

outfit_piknik


Ja kiitos Marialle asukuvista!

Miltäs mun lookki näyttää teidän silmäänne ? :)
PicMonkey Collagejjjjhhh


from MISS JOY http://ift.tt/2aPr6r6
http://ift.tt/1IvnVNt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti