maanantai 2. toukokuuta 2016

SUNNUNTAIBRUNSSI

DSC00454
Mä harrastan harvemmin mitään brunsseja, joihin oon panostanut. Nyt kuitenkin eilen sunnuntaina mä päätin vapun kunniaksi hemmotella poikaystävää ja tein meille (vähän kehnon) brunssin. Yleensähän näihin kuuluu enemmän erilaisia ruokia mutta mä tein nyt niistä, mitä jääkaapista löytyy. Jälkikäteen mietittynä tä on enemmänkin aamupala kuin brunssi, mutta mä nyt päätin kutsua sitä tolla hienommalla nimellä. Tein meille fruitiet sekä paistoin kananmunaa. Veden joukkoon sitä maustamaan pilkoin sitruunaa sekä kurkkua. Jälkkäriksi tuoreita mansikoita ja Tuplan protskupatukka. Olis kiva kuulla että harrastatteko te sunnuntaibrunsseja?

Mä vietän tällä hetkellä mun elämäni ensimmäistä sairaslomapäivää. Oon tosi harvoin kipeänä mutta nyt mä kävin hakemassa saikkua. Näillä näkymin palaan keskiviikkona töihin, toivottavasti olisin silloin jo terve!
DSC00460DSC00452-2DSC00464DSC00461

from about my life http://ift.tt/1QO5Afz
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti