keskiviikko 4. toukokuuta 2016

HUHTIKUU IPHONESTA

IMG_2101-tile
1. Tä treenitoppi on niin rakkautta! Saanko hylätä kaikki muut paidat ja käyttää vaan tätä? 2. Ootteko testaillut tuorepastoja kasviksista? Löytyy esim. porkkanaa sekä pinaattia! Mun mielestä ihan superhyviä. Ei niissä hirveän suurta eroa ole ihan normaaliin täysjyväpastaan mutta pienetkin vaihtelut virkistää. 3. Mun uusin takkirakkaus, tästä lisää asukuvien muodossa! 4. Eräs niistä harvoista hetkistä kun mä "voin" panostaa meikkiin. Oltiin kaverin kanssa menossa Tivoliin!
IMG_2047-tile
Helsingistä pari kuvaa. Tais olla enemmänkin makumatka tä meidän reissu. 1. Suburritos... Sä veit mun sydämen ja mä haluan tonne takaisin. 2. Smoothiella. 3. Kiasmassa oli pakko kävästä, vaikka senhetkinen näyttely ei ollut ihan mun juttu. 4. Naughty brgr oli niiiin hyvä safkapaikka.
IMG_1911-tile
1. Tilasin eBaysta korsetin auttamaan mun selkävaivoihin. Mulla on "hieman" jäänyt ton testailu. 2. Maistoin ekaa kertaa noita protskujädejä, tykkään! 3. Mun välipalat näyttää yleensä tältä. Oon ihan hurahtanut smoothieihin ja fruitieihin. Sen kaveriksi kourallinen maustamattomia cashewpähkinöitä - nam. 4. Oon yleensä tosi laiska käymään saunassa, mutta saunarempan jälkeen siellä on tullut käytyä useempaan otteeseen.
IMG_2045-tile
1. Yks niistä harvoista kuvista joissa me ollaan tosissamme. 2. Fitnesstukusta tilattu protskuvanukas. Ihan hemmetin hyvää... 3. Mä en käytä usein bussia, vaan silloin jos on ihan pakko. Nyt kun kerran käytin niin mun bussi ei ikinä tullut ja odotin tuolla kylmässä lähes tunnin. 4. Löysin tän kevään ylioppilasjuhliin kivan mekon! Halusin jotain simppeliä joten nappasin kuvassa näkyvän mekon keltaisena.
IMG_2039-tile
1. Lenkillä Ruissalossa. Nolottaa myöntää mut oon käynyt Ruissalossa ehkä kerran ennen! :-D 2. Mökillä lämmittämäs paljua. 3. Tein minttusuklaa"mokkapaloja". Enemmänkin leivoksia kuin mokkapaloja, tuli hirmu hyviä. 4. Mä vaan niin rakastan tätä Monkin raitapaitaa.

Miten nopeesti viime kuu on hurahtanut?! Otin äsken aurinkoa ja mietin postausideoita kunnes tajusin että hetkinen, kuukausi on vaihtunut eli aika kuukausipostaukselle! Aika juoksee hurjaa vauhtia ja mä koitan pysytellä perässä.


from about my life http://ift.tt/1ZbPthZ
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti