keskiviikko 9. maaliskuuta 2016

MITÄ SYÖN VIIKOSSA?

Multa ollaan kyselty aika paljon kysymyksiä ruokavaliosta. Oon jotenkin kauhulla odottanut tän postauksen tekemistä, sillä mun ruokavalio on lievästi sanottuna epäterveellinen. Lisäksi että syön mitä eteen sattuu, syön todella epäsäännöllisesti. Safkailujen epäsäännöllisyys johtuu töistä, sillä välillä on niitä vuoroja kun joutuu valvomaan koko yön. Välillä taas vuorot sijoittuu "ihmisten aikoihin". Aattelin ekaks, että kirjotan tän postauksen vasta kun oon saanut ruokavalion kuntoon, mutta miksipä ei aikaisemmin myös? Nämä ruokailut ovat siis viime viikolta.
VIIKON RUUAT
Esimerkkinä maanantain sapuskat:

2 x Ruisleipä kalkkunalla, vesimelonia, viinirypäleitä
Kanasalaatti, raejuusto
Makaronilaatikkoa, tomaatteja
Suklaata
Lohisalaattia
Viinirypäteilä, kasvis-kalkkuna munakas


Tiistai:

Elovena-patukka, viinirypäleitä
Kanasalaattia, vesimelonia
Itsetehtyä siemennäkkäriä kalkkunalla, viinirypäleitä
Naudan jauhelihaa, tummaa riisiä, salaattia
Chiapizzaa
VIIKON RUUAT BLOGI
Muistaako joku teistä näitä "töhnämunia"? Niitä ei olla nyt pariin vuoteen myyty MUTTA mä löysin Lidlistä vastaavia ja halvempaan hintaan. Noi maistuu oikeesti ihan samalta!

Keskiviikkona mä valvoin töiden takia kevyet 23 ja puoli tuntia, ja siihen yhteen valvomiseen kuului kolme salireissua. Huhhuh! Keskiviikkona söin siis enemmän:

Elovena- patukka, satsuma
Kasvis-kalkkuna munakas
Ruisleipä (salaattia, juustoa, kurkkua), viinirypäleitä
Hapanimelää possua sekä vihanneksia, riisinuudeleita, fetajuustoa
Tuoreita marjoja, lisää hapanimelää possua sekä vihanneksia + riisinuudelit
Kiivi-Skyr
Elovena-patukka, tuoreita marjoja
VIIKON RUOAT BLOGI
Syön yleensä kaksi aamupalaa salireissujen takia. Ihan ekana nappaan aamulla jotain nopeeta (kuten just Elovena-patukka ja jokin hedelmä) ja toisella kerralla sitten väsään jonkun leivän tai munakkaan. 

Mä herkuttelen lähes joka päivä, ja nytkin kuumottelen pakastimessa odottelevaa Ben & Jerry's jätskiä. Tänään mä oon syönyt kyllä jo palan niin herkullista M Bakeryn minttusuklaa kakkua. Ei sen ruokailun suhteen tarvitse aina olla niin tiukka! Mä ainakin haluun nauttia elämästä kun kerran täällä vaan ollaan, eli kyllä nappaan sen suklaapatukan jos en pysty sitä vastustamaan. Mulla on todella heikko itsekuri mutta en anna sen häiritä. ;-) PS jos haluutte hillitä herkutteluja, kannattaa kirjoittaa kaikki syömänne safkat johonkin vihkoon! Mulla ainakin välillä jää syömättä herkut, kun mietin että ne pitää kirjoittaa ylös.


from about my life http://ift.tt/1pxI8h1
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti