tiistai 29. maaliskuuta 2016

Nou Probleem Katti ulkosalla

IMG_4643.jpgOutsideIMG_4651.jpgIMG_4649.jpgIMG_4614.jpg

Ei vautsit mikä sää tänään oli.

Aurinko ilahduttamassa, lämpömittari kohoamassa plussan puolelle päivän mittaan, fiilis, että tänään mä haluan ottaa kuvia. Kerrankin silleen, että mä olisin puhtaasti laukaisinta painamassa, enkä keikistelemässä päivän neule + farkut asukokonaisuutta.

Ainut pieni ongelma. Ei mulla ole malleja jonossa saakka valmiina kuvattavaksi, poikaystäväkin julisti jo, ettei hänestä enää yhtäkään kuvaa. Seuraavaksi paras vaihtoehto tähän hätään oli sohvalla päiväunia nukkuva Muru.

Raukkaparka luuli, että taasko sitä reissuun lähdetään, kun kaivelin valjaita kaapista. Ei oikein innostunut ajatuksesta, mutta kun ulos päästiin niin johan mieli muuttui. Niin vikkelään kipitteli, ettei kameran kanssa perässä meinannut pysyä. Aina, kun olin kyykkyyn asettunut valmiina ottamaan vuosisadan otosta oli Muru pinkonut joko puskemaan jalkojani tai uusien tuoksujen perässä lähtenyt liihottelemaan.

Mutta tulipahan lyötyä kaksi kärpästä samalla iskulla. Katti pääsi nauttimaan kevään alkuhuumasta ja mä sain uusia kuvia muokkausjonon jatkoksi. Nyt ajattelin kuitenkin käpertyä Murun viereen sohvalle eväiden kanssa ja jatkaa lukuelämystä Valtaistuinpeli-kirjan parissa, niin koukuttava!

from NOU PROBLEEM http://ift.tt/1Mzbc1O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti