keskiviikko 9. maaliskuuta 2016

Closer To The Edge LOMALLA VIIMEINKIN

Vih-doin ansaitulla lomalla On niin ihanaa ajatella, että mulla on 24 tuntia käytettävissä ihan miten haluan, eikä edes tarvitse stressata yhtään koulujutuista. Tällä hetkellä oon juuri matkalla käymään päiväkierroksen isovanhempien luona, mutta siihen jääkin mun loman jännittävyydet :-D Mulla ois tietysti ollut mahdollisuus lähteä mökkeilemään tuonne ylemmäs Lappiin loman ajaksi, mutta jotenkin kun täällä Rovaniemellä lumen keskellä jo asuu, niin se ei välttämättä ole enää niin erikoista kuin vaikkapa silloin, kun asuin vielä Tampereella. Tällä kertaa päätinkin skipata kaikki hiihto- ja laskettelureissut ja rentoutua sitten niidenkin edestä ihan vain kotosalla ja pyhittää aikaa vain itselleni. BREKKIE Mutta ei tämäkään vaihtoehto huono ole, musta on vaan just niin kivaa järjestää aikaa itseni hemmotteluun, sekä nauttia vaikka joka päivä hitaista aamuista ja hyvistä aamupaloista. Mää oonkin päättänyt, että tän loman aikana en ajattele tippaakaan mitään kouluun liittyvää, sillä niistä jutuista saa stressailla ihan tarpeeksi normiarkenakin. Jos mulla tekee mieli katsoa Netflixiä koko päivä sängyn pohjalla, en mä sitä itseltäni kielläkään. Tämän loman tavoitteena mulla on vaan heittää ne aivot sinne narikkaan hömppäsarjoilla ja tehdä kaikkea mitä ehdin ja tykkään, kerta kerrankin siihen pystyn. Ja ehkä tää onkin kaikkien näiden koulustressaamisten jälkeen ihan ansaittua? Untitled
Ja haha, yhdestä asiasta ainakin oon ylpeä! En nimittäin ole ehtinyt vieläkään kääntää unirytmiä päälaelleen. Voinkin kertoa, että nukahdin eilen illalla vahingossa jo kymmeneltä... Nämä pikkulomat osaavatkin olla pahoja valvomisen suhteen, kun periaatteessa pitkään valvomiseen on mahdollisuus ja periaatteessa kuitenkaan ei. Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanonkin, että kerran kun sen rytmin sotkee, ei sitä niin helposti saakkaan takaisin normaaliin. Mutta mitäs teille? Mitä te puuhailitte lomallanne ja ketkä muut lomailee tällä hetkellä? Untitled
Oli teillä loma tai ei, niin perinteiseen tapaan superkivaa loppuviikkoa tyypit!


from Closer to the edge http://ift.tt/1LRFJYx
http://ift.tt/1IVaZOF

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti