tiistai 18. elokuuta 2015

Tea Marika lazy day

Tänään olen nauttinut hitaan aamiaisen Lassin kanssa. Olen pelannut lempipeliäni pleikalla. Olen shoppaillut ja hankkinut itselleni jogger-pöksyt. Olen syönyt syönyt alkupaloiksi sipsipussin ja kulkenut kilometrin matkan bussilla. Olen ratkaissut ongelmat tulostimeni kanssa ja printannut viisi A4:sta tumblr-kuvia. Olen ottanut elämäni ensimmäisen polaroid-kuvan ostettuani kameraan filmiä. Olen käynyt lenkillä. Olen meikannut kuudelta vain kuvia ja lyhyttä videoa varten. Olen editoinut videon. Olen kasannut uuden kuvausvalon ja juonut paljon teetä. Olen nauranut ja suunnitellut viikonloppuani.

LazydayLazydayLazyday

Näytänpä kalpealta näissä kuvissa. Pitää varmaan palata taas ruskettavien aineiden pariin erottuakseni vaaleista vaatteista. Oon re-decoratennut huonettani ja yrittänyt järjestellä tavaroita selkeämmin hyllyihin. Kamaahan on todella paljon ja lisää - - jostain kumman syystä - - tulee. Ajattelin huomenna kuvata kaikki vanhat vaatteeni ja pistää pystyyn instagram-kirppiksen. Mun pitää vielä vaan miettiä säännöt ja sitten menoksi! :-)

from TEA MARIKA http://ift.tt/1TRVh1C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti