maanantai 3. elokuuta 2015

Nou Probleem Huidellaan jo elokuussa

"Elättelen vielä toiveita hellerajan rikkoutumisesta näillä leveyksillä"
lupiinitkikukassatittadaaaakatsekaukaisuudessahiuksetsilmienedessä
Ihan outoa, viimeinen työpäivä oli viime viikolla, mulla alkoi loma! Ensimmäisenä "vapaapäivänä" näin aamulla painajaista, ettei herätyskello soinutkaan ja myöhästyin muka töistä.. Mutta on kyllä ihana ladata akkuja vielä näin ennen koulujen alkua, mikä itse asiassa jännittää mua jo nyt! Tosin vähän tuntuu, ettei tänä kesänä oikein tullut tehtyä mitään, kerran kävin rannalla ja nyt oon täällä reissaamassa, Tukholmassa itte asiassa jos vain tämä ajastus osui nappiin! Mutta siinäpä se, en kyllä kovin montaa päivää muista, ettei ois vettä satanu, hohhoijaa..

   Voi, että mua muutes kismitti viime viikolla yks päivä, kun käytiin Nikon kanssa kiertelemässä huonekalukauppoja uusien patjojen varalta, eikä yhdessä liikkeessä saatu minkäänlaista palvelua. Oltiin ainoat asiakkaat koko kaupassa, ilmeisesti ei nuorena pariskuntana oltu mitään ihanneasiakkaita, ihan eri ääni oli kyllä kellossa, kun äitin kanssa alkukesästä vierailin siellä, sattuipa olemaan vielä sama myyjä.. Tai ehkä tällä oli vain huono päivä, mutta jäi kyllä sellainen ikävä fiilis! Ihan perinteinen tarvitsetteko apua olisi pelastanut tilanteen tai ehkä mun olisi pitänyt itse mennä huikkaamaan, että tuutko kertoo näistä patjoista vähän lisää..

   Sentään kerran kesään sai hametta kiskoa vai miten se menikään. Bongasin tuon henkkamaukan aleista, musta tuo kuvio oli niin veikeähkö! Mutta ei kait mulla muuta, snapista ja instasta mut löytää nimellä anskuujou, mutta nähdään pian myös täällä blogin puolella! :)

from NOU PROBLEEM http://ift.tt/1VYdx8d

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti