keskiviikko 17. elokuuta 2016

Sadepisaroita Niittykukkasilla ALL BLACK EVERYTHING

hame ja laukku Zara / toppi BikBok / nyörikorkkarit Nelly / pöllökoru Glitter

Mun pukeutuminen on hyvin kausittaista, varsinkin mustan suhteen. Yläasteella käytin mustaa jatkuvasti. Lukiossa en sietänyt mustaa, rakastuin kirkkaisiin ja räiskyviin väreihin. Yliopiston alussakaan mustaa ei juuri vaatekaapissani näkynyt. Nyt taas oon tykästynyt siihen, ja suurin osa viime aikaisista asuista onkin ollut melkoisen mustanpuhuvia. Oon jotenkin pitänyt kyseistä väriä tylsänä ja mitäänsanomattomana. Nyt se kuitenkin tuntuu tyylikkäältä, raikkaalta ja fiksulta. Musta käy kaiken kanssa, ja luo asuun tietynlaista arvokkuutta ja aikuismaisuutta. Ehh, sekin on välillä mun sateenkaariasujen keskellä ihan virkistävää! :D Tai ainakin tuollaisia fiiliksiä mulle tulee, kun käytän mustia vaatteita. Lisäksi ehkä mielialalla saattaa olla jotain yhteyttä tähän synkkään väriin pukeutumiseen. Voi kuulkaa, mustia asuja on tulossa vielä paljon lisää!

Yleensä yhdistän mustaan jotain kirkkaita värejä, mutta nyt halusin pukeutua kokomustaan ripauksella neutraaleja asusteita. Tuo Zaran hame on vaan yksinkertaisesti maailman kaunein, voi että oon tykästynyt siihen aivan sydänjuuriani myöten! Täydellisen mittainen, ihanan hulmuavan ja kevyen mallinen, kerrassaan U P E A. Onko kukaan siellä ruudun toisella puolen samaa mieltä? Keksisin loputtomasti asukokonaisuuksia hameen ympärille, ja haluan päästä pian räpsimään kuvia joissa hameen upea malli ja leikkaus pääsevät paremmin oikeuksiinsa. Zaran pikkulaukku on myös ollut kovassa käytössä kesän ajan, nuden ja beigen väriset asusteet ovat muutenkin tällä hetkellä mun mieleen. Korkkarit löysin Nellyltä kovasta alesta, eikä noille jäänyt hintaa juuri mitään. Ahh nyörit! 

Sanomattakin selvää, asu on täynnä tän hetken lemppareita.

Mitä te tuumaatte päivän vaatetuksesta? :)


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/2aZhNXJ
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti