torstai 7. huhtikuuta 2016

Nou Probleem Sleek MakeUp

sleek

Moikka!

Palaillaanpa taas tänne blogin puolelle höpöttelemään. Kamera on kyllä ollut käytössä nyt viime aikoina enemmän kuin koko talvena, mutta jotenkin tuntuu, etteivät kuvat ole olleet sellaista varsinaista blogimateriaalia. Esimerkiksi jos mun luokkalainen on toiminut mallina koulutehtävään x, niin en mä koe, että mun pitäisi just niitä kuvia jakaa täällä blogissa. Löytyköhän tästä sepustuksesta nyt punaista lankaa ollenkaan..

Mutta joo. Palataan itse asiaan, niihin meikkeihin.

sleekkaikki

Mä oon tosi laiska laittautumaan ja ylipäätänsä kokeilemaan mitään uutta meikkauksen suhteen. Sama hyväksi todettu ripsari on ollut käytössä viimeiset pari vuotta ja meikkivoidekin vaihtuu vain hyvin harkitusti. Ja oon just sellainen tarjoushaukka, että viimeiseen saakka kittuutellaan menemään ja odotellaan, että jokos sitä seuraavassa tarjouslehdessä olisi jonkinmoista alea.

Ja sitten mä eksyin hyvien kokemusten lukemisen jälkeen Sleekin nettisivuille ja pian olikin jo tilaus tehtynä. Ajattelin, että nyt repäistään kunnolla ja kokeillaan jotain uutta. Jotenka käydään läpi mitä paketissa oikein oli ja vähän mietteitä, että mitäkä oon tykännyt uusista meikeistä.

highlight

Highlightning Palette - Precious Metals

Mun lemppari. Sävyt ovat aivan käsittämättömän pigmenttisiä ja parasta on, että vaikka noissa onkin blingblingiä, niin ei tartte murehtia, että parin tunnin päästä koko naama olisi kimalteleva discopallo.

En mä mikään meikkiexpertti ole, mutta uskaltaisin väittää, että kasvot saa sellaista terveennäköistä hehkua. Tykkääntykkään!

kulmat

Brow Kit - Dark

Tämä paletti tuotti mulle todellista päänvaivaa, koska en osannut millään päättää, että minkä ihmeen värin tilaan. Otin sitten tuon Darkin, koska kuvassa se näytti sellaiselta suht viileältä, mutta parin testauksen jälkeen olen kallistunut tulokseen, että taitaapi olla sittenkin liian tumma mulle.

Itse tuotteessa ei ole mitään vikaa, kyllä tuolla saa nätit kulmat loihdittua. Värit ovat tosi pigmenttisiä ja pysyvät hyvin, varmaan jatkaa matkaansa siskon meikkipussiin tämä ostos.

contour

Face Contour Kit - Light

Contour on se juttu tänä päivänä. Mäkin ajattelin hypätä kelkkaan mukaan ja tilata jonkinmoisen paletin alkuun pääsemiseksi. Mua pelotti, että tämä vaaleinkin värivaihtoehto olisi liian tumma, mutta oon tykännyt. Tai sitten oon tietämättäni kävellyt koululla jäätävät tummat viivat poskissa.

Ajaa asiansa, mä en ole vain mikään expertti varjostusten suhteen, joten tosi varovaisesti olen yrittänyt parhaani mukaan sutia. Mutta kyllä sen huomaa, että ihan erilailla saa korostettua just sitä mitä haluaa ja vähän muotoa kasvoihin siinä samalla.

blush

Blush - Rose Gold

Tästä mä olin lukenut hehkutuksia vähän sieltä ja täältä, siitä inspiroituneena tilasin itsekin. Tosi nätti sävy, mutta voinkohan mä sanoa, että olin hieman pettynyt kaiken sen hypetyksen jälkeen. Ei tämä nyt mitenkään mullistanut mun maailmaa.

Eikä merkittävästi eroa älyssään olevasta Rimmelin poskipunasta, mutta ehkä se kertoo toisaalta jotain, kun tämä Sleekin on ollut päivittäisessä käytössä ja Rimmeli on taas vajonnut meikkipussin pohjalle.. Ei siis ollut ihan hukkaostos kuitenkaan.

kaikkimeikit

Mun kokemus sekä Sleekin nettikaupasta että meikeistä oli tosi positiivinen. Tuotteet tipahtivat postiluukusta alas abouttirallaa viikossa ja mä oon ollut oikeasti yllättynyt näiden laadusta. Osa paleteista oli pienempiä kuin mitä kuvasta saamani käsityksen mukaan, mutta uskon kyllä, että pigmenttisyyden ansiosta tulevat kestämään kuitenkin suht hyvin. Varmaan tilailen toistekin jotain, kunhan vanhat alkavat näyttää loppumisen merkkejä. Tai sit hurahdan ostamaan testiin jotain uutta ja jännää.

Ja periaatteessa saman asian voi kahtoo myös videon muodossa!



Onko teille Sleekin meikit entuudestaan tuttuja? Löytyykö kokemuksia?

from NOU PROBLEEM http://ift.tt/1PW38Dg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti