lauantai 26. joulukuuta 2015

Nou Probleem Palasia meidän joulusta

"Vielä jos pikkiriikkisen vain joulufiilistelyä tälle vuodelle"
joulufiilistelyjoulufiilistely2joulufiilistely4myrtsisilmätkiiluujoulufiilistely3
Kyllä tämä ähky ehkä kohta helpottaa, vielä on korkkaamatta suklaarasioita, elellään kieltämättä herkkusuun parasta aikaa. Mutta palataan vielä muistelemaan joulua, kai sitä voi vähän ajatella, että taikaa oli ilmassa leijailemassa, kun näillä leveysasteilla saatiin nauttia valkoisesta joulusta. Kauniisti oli puissakin lumet, ai että, ihan selkeästi joku ylempi voima oli ottanut ohjat käsiinsä, kun seuraavana päivänä satoi vettä ja oli ankeata kuin mikä..

Tosiaan, meidän joulu, aika perinteikkäästi päivä sujahti. Jouluateria, kynttilät hautausmaalle, sukulaiset messiin ihmettelemään joulukuusen alle ilmestyneitä paketteja ja yöllä lautapelituokio perheen kesken. Ja totta kait paljon syömistä, kinkku tulee kohta korvista ulos. Pyhäpäivätkin ovat menneet melko leppoisissa merkeissä, leffoja on katottu, herkuteltu, mä oon etsinyt mielenrauhaa värityskirjasta, ihan kivaa ajanvietettä muutes.

Kilttinäkin olen ilmeisesti ollut tänä vuonna, kun joulupukki oli osannut tuoda vaikka mitä kivaa ja hyödyllistä. Nyt meiltä löytyy silitysrauta lautoineen, ei enää ryppyisiä vaatteita!! Eikä avaimetkaan ole aina hukassa, kun saatiin niillekin rasia. Ehkä mä lahjoista höpöttelen vielä erikseen jossain vaiheessa. Mutta kaiken kaikkiaan, joulu oli ihana, nyt on hyvä pikku hiljaa kääntää katseet kohti uutta vuotta ja häämöttäviä alennusmyyntejä. Ei kait mulla muuta, mä jatkan tätä iltaa ysärihittien parissa, tätä nostalgian määrää, nähdään taas! :)

from NOU PROBLEEM http://ift.tt/1mbyI9A

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti