sunnuntai 27. joulukuuta 2015

MITÄ JOULUPUKKI TOI?

joululahjablogi (2)
Tätä ekaa juttua joulupukki ei kyllä mulle antanut, mutta sponssas osan kyllä! Tosin sekin päivä ennen sitä aattoa jo. Eli siis mun vanha iPhone 4s alkoi vetelemään viimeisiään ja sen kamera oli niin järkyttävän huono että mä en kestänyt enää. Päivitän kuitenkin Instagramia niin tiheään tahtiin että en halua kuvien olevan niin huonolaatuisia... Hankin nyt iPhone 6s ja en voisi olla enempää tyytyväinen. Kamera on niin huippuluokkaa ja tän puhelimen nopeus on ihan uskomaton. Maksoin tästä itse reippaasti yli puolet.
joululahjablogi (1)
Iittalan Teema-astiastoa oon keräillyt jo hetken ja nyt sain poikaystävän vanhemmilta pari suurta tarjoilulautasta sekä kahvittelutasseja. Näille tulee niin paljon tarvetta kun muutan joskus omilleni. Lisäksi sain haarukoita, lusikoita sekä veitsiä kummeiltani.
joululahjablogi (3)
Lisäksi sain pikkujuttuja kuten Balmin huulirasvan sekä suklaata. Paketeista paljastui myös jouluinen collegepusero, ylipolvensukat, rahaa ja muuta kivaa jota en nyt kuvannut tähän postaukseen.
joululahjablogi (6)
Paketeista paljastui myös Oral-Bn sähköhammasharja. Oon halunnut tätä niin kauan kun veljeni sai vuosi sitten joululahjaksi samanlaisen. Kyllä niistä hampaista oikeesti tulee puhtaamman tuntuiset kuin käsikäyttöisellä hampiharjalla!

Gymstickin pikkuinen foamrullan tapainen oli erittäin mieluisa lahja! En oo vielä kunnolla ehtinyt tätä testailemaan mutta paketista löytyi kivoja ohjeita niin hierontaan kuin treenaukseenkin. Tän paketin mukana tuli "trigger ball" jolla voi hoitaa pienempiä kipeitä lihasryhmiä.
michaelkorskoru
Poikaystävältäni sain tämän Michael Korsin kaulakorun. En oo mikään maailman suurin kaulakorujen käyttäjä mutta tämä koru on kyllä niin kaunis että pääsee ehdottomasti käyttöön. Onneks hän osti kultaisen korun, sillä melkeen mun kaikissa pikkulaukuissa on kultaista joten sopii hyvin niiden kanssa. En vaan pysty yhdistämään kultaista ja hopeaa keskenään. :-D
joululahjablogi (7)
Meiltä löytyy kotoa jo ennestään blenderi, mutta mun mielestä tämä pieni ja näppärä Arieten kone on helpompi. Tässä paketissa tuli mukana kaksi pulloa, johon pystyy tekemään suoraan smoothien tai fruitien. Otin eilen just töihin evääksi smoothien ja oli kyllä helppoa kun ei tarvinnut kaataa sitä vielä erilliseen pulloon.
joululahjablogi (4)joululahjablogi (5)
Ehkäpä yks mun lempparilahjoista oli nämä PJ Salvagen pyjamahousut. Nä on niin sitä arjen pientä luksusta. Pyjamapöksyt ovat niin suloiset laskettelevine kaneineen. Pelottaa vaan että kaadan näihin jotain, mikä ei lähde pois. Toivottavasti ei!

Mikä oli teidän lemppari joululahja? Entä kivoin lahja minkä annoit toiselle? Linkatkaa ihmeessä omat joululahjapostauksenne mulle. :-)


from about my life http://ift.tt/1R2AogF
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti