lauantai 26. joulukuuta 2015

Tea Marika erilainen joulu

Hienoa tapaninpäivää! Mun piti jo eilen kirjoitella teille, mutta päädyinkin vahingossa surffaamaan tubessa aamuyöhön, joten... Eilen juhlittiin siis joulupäivää ja meidän perinteeseen kuuluu käynti isovanhemmilla ja muilla vanhoilla ystävä-/sukulaisperheillä. Itse aatto sujui rauhallisesti ja joku täällä ehtikin jo toivoa postausta lahjoista. Ehkä mä voin näyttää teille jossain kohtaa muutaman lahjan, jonka sain. Tähän postaukseen lisäsin kuitenkin kuvia mun joulutyylistä ja meidän juhlapöydästä.

Christmas Eve '15Christmas Eve '15Christmas Eve '15
Juu, kyllä multa löytyy toinenkin tatska.

Christmas Eve '15
Joulupöytä oli mun makuun liian pimeä, joten lisäsin paristokäyttöiset ledit helpottamaan ruokailua.

Christmas Eve '15Christmas Eve '15

Tämä joulu oli hieman erilainen kuin aiempina vuosina. Meitä on aina ollut neljä kappaletta ruokailijoita, kuten blogiarkistoista ehkä näkeekin, mutta tänä vuonna mulla oli vain kaksi seuralaista syömässä. Vanhempani ovat eronneet jokin aika sitten, joten joulu oli pieni stressin aihe mulle. Kaikki sujui hyvin ja vietin aikaa niin iskällä kuin äidillä ja jännitys oli ollut turhaa. Nää on näitä pieniä ongelmia, joihin tottuu ajan mittaa. Enkä varmasti ole ainoa, jonka porukat on vuoden aikana lähteneet tallaamaan eri polkuja. Miten teillä vietettiin joulu?

from TEA MARIKA http://ift.tt/1JAfm2Q

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti