maanantai 1. helmikuuta 2016

Tea Marika otf: iphone 6s

OTF = on the focus

Etenkin instassa mun peilin kautta otetut kuvat on aiheuttaneet suurta hämminkiä, koska niissä näkyy Huawein sijaan Applen logo. Mistä tämä johtuu? Selitän nyt niille, ketkä eivät katso youtubevideoitani.

iPhone 6S rosegold

Juuri ennen vuodenvaihdetta mun iPhone 6 kuumeni ja päätti lopettaa näytön toimimisen. Siihen ilmestyi väriraitoja ja satunnaisesti sain näppäinlukon auki valikkoon päästäkseni. Puhelin ei myöskään löytänyt verkkoa, oli SIM-kortti paikoillaan tai ei. Vein sen huoltoon, koska halusin tietää laitteen jälleenmyyntiarvon, jos sellaista edes oli. Hommasin Huawein juuri uuden vuoden aatoksi sopivasti alennusmyynneistä, sillä en raaskinut heittää monia satoja euroja omenaluuriin. Salaisesti silti haaveilin 6S:stä, mutta 850 euroa.... huhhuh mikä hinta. Elelin parisen viikkoa Huaweilla, suutuin monesti, koska androidkäyttis on mulle aivan uusi juttu. Opin vihdoin lopulta olemaan sinut ohjelmiston kanssa, jolloin elämästä tuli astetta helpompaa. Ainoana häiritsevänä ominaisuutena oli ylikontrastinen ja tummahko kamera, mikä teki instan feedin ylläpitämisestä lähes mahdotonta. VSCO:lla oli vaikeaa editoida, koska kuva näytti puhelimella paljon tummemmalta kuin esimerkiksi mun iPadilla.

iPhone 6S rosegoldiPhone 6S rosegoldiPhone 6S rosegold

Sitten käivikin hieman huonommin. Lähdettiin kavereiden youtubebileisiin, mistä jatkettiin täysi-ikäisten kanssa baariin Korsoon. En tiedä mitä alunperinkään tein Korsossa, mutta sinne päädyttiin. Ei oltu edes kauaa baarissa ja mä pidin hieman huonosti silmällä mun laukkua. Mystisesti mulla ei enää ollut tätä kassia mukana taksissa, kuten ei myöskään paria korttia tai kännykkää. Kortit on kuoletettu ja kännykästä ei ole vieläkään tietoa. Jouduin pikaisesti hommaamaan uuden puhelimen, ja lupasin itselleni pitää täydellistä huolta luurista. Se ei lähtisi paikkoihin, joissa on katoamis- tai hajoamisriski ja se pysyisi mulla pidempään.

Niinpä menin all in ja päädyin iPhone 6S:ään, eli tuoreimpaan ylihinnoiteltuun malliin. Halusin muistia 64 gigan edestä ja väriksi ruusukullan. Oh well, kappas vaan, tuotehan on joka paikasta loppu. Kaikki rosegoldit poissa varastoista, say what? Sain kuin sainkin silmiini ilmoituksen, että Vantaan Gigantissa olisi 2 kpl jäljellä. Varasin puhelimen heti ja lähdettiin kolmen tunnin kuluttua (2h on minimiaika odotukselle) ajelemaan myymään vanhaa kutostani pois ja lunastamaan uuden. Iskälle en edes viitsinyt kertoa, mitä pulitin tästä luurista, koska hän olisi varmaan järkyttynyt. Kuitenkaan raha ei ole mun elämäni tärkeimmissä asioissa, itseasiassa inhoan rahaa. Juu, onhan se elämä helpompaa jos on paljon rahaa, mutta mulle se ei ole pääpointti missään suhteessa. Siksi tämän puhelimen ostinki, koska se sai mut iloiseksi.

iPhone 6S rosegoldiPhone 6S rosegold

Oon käyttänyt tätä pari viikkoa ja oon ihan rakastunut. Paras iPhone ikinä, upea kamera ja 3D-kosketustakin osaan käyttää! :)

from TEA MARIKA http://ift.tt/20DjoRM

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti