perjantai 26. helmikuuta 2016

Sadepisaroita Niittykukkasilla BLOGI 3 VUOTTA

Helouu ! Yksi viime kuukausien stressaavimmista viikoista on takana, ja ennen ihanan rentouttavaa viikonloppua tulin vielä moikkaamaan teitä blogin 3-vuotis synttäreiden merkeissä! Blogi täyttää siis tänään kolme vuotta, siis ihan oikeesti KOLME !! Huhhuh, niin se aika vaan rientää. Vaikea uskoa että vuosia on jo noin monta takana, ihan tuntuu kuin olisin tänne höpissyt vasta vuoden päivät.

Kolmeen vuoteen on mahtunut valtavasti kaikkea. Niin blogiin liittyen kuin elämässä ylipäätään. Iloja, suruja, toivottomuuden hetkiä, motivaation ja inspiraation puutetta, upeita ihmisiä, onnen hetkiä.. Aivan valtava tunteiden ja hetkien kirjo. Siispä ajattelinkin listata teille hieman huippuhetkiä sekä bloggaamisen parhaita puolia näiden kolmen vuoden ajalta.

Kehitys. Kun muistelen ensimmäistä tekemääni postausta jossa pönötin lumista metsää vasten välittämättä taustalla olevasta jäteastiasta, kasvoille leviää valtava hymy ja rinnassa tuntuu jotain myötähäpeän kaltaista. Kuvan rajaus oli päin peetä, tarkennus jossain takana olevassa metikössä ja kamera itselaukaisimella terassin kaiteella. Kyllä noista ajoista on tultu valtavasti eteenpäin. Välillä tekisi mieli poistaa vanhoja postauksia, mutta sitten mietin että miksi ihmeessä? Niiden avulla kehityksen näkee selkeästi. Ja arvatkaa mikä tässä hommassa on parasta? Aina voi kehittyä lisää, paremmaksi ja paremmaksi. Itse haluaisin tällä hetkellä kehittyä eniten kuvaamisessa, ja luoda blogin sisällöstä monipuolisemman.

Joustavuus. Olen pitänyt blogin rentona harrastuksena, josta yritän olla ottamatta liikaa paineita. Mun kevät on todella kiireinen ja aikaa blogille on vähän, mutta ne hetket kun ehdin kirjoittaa ovat sitten kultaakin kalliimpia. Blogin pariin on aina mukava tulla. Kukaan ei painosta mua mihinkään, minä päätän itse milloin kirjoitan ja mistä. Blogi odottaa, te odotatte. Blogi kulkee elämässä mukana, kuten tekin

Kanssakäyminen. Tästä oon usein blogissa höpissytkin, mutta oon valtavan iloinen kaikenlaisista kommenteista, joita mulle jätätte. Rakentava kritiikki tulee aina tarpeeseen, sillä usein tulee sokeaksi omalle tekemiselleen. Useampi silmäpari näkee enemmän kuin yksi. Lisäksi ootte auttaneet mua valtavasti ongelmatilanteissa, ja oonkin saanut teiltä valtavasti kullanarvoisia vinkkejä milloin mihinkin liittyen. Arvostan niitä todella, todella paljon. Kuten jokaista teistä, jotka jaksatte mun juttuja lukea ja silloin tällöin jopa kommentoidakin.

Ystävät. Voin sanoa saaneeni blogin kautta ystäviä, joiden kanssa voin jakaa niin ilot kuin surutkin. Oon päässyt tapaamaan monta upeaa ihmistä kiinnostavien blogien takaa, ja joistakin on tullut todellisia sydänystäviä. Tämä onkin yksi arvokkaimmista asioista, mitä blogin avulla olen saanut. Lämpimät halaukset teille ihanille, varmasti tunnistatte itsenne tästä!

Inspiraatio. Näiden kolmen vuoden aikana olen myös alkanut seurata monia kiinnostavia ja inspiroivia blogeja. Välillä esimerkiksi pukeutuminen tai sisustus junnaa paikoillaan, ja kokee tarvitsevansa uusia tuulia. Blogit ovat hyvä väylä löytää inspiraatiota arkipäiviin, oikeastaan ihan kaiken saralla. Blogien ansiosta oon löytänyt esimerkiksi lukuisia herkullisia reseptejä, joita sitten oon omassa keittiössänikin onnistuneesti testannut. Välillä jokin vaatekappale uhkaa unohtua kaapin perälle, mutta aivan varmasti blogeja selaamalla keksii paljon uusia asukokonaisuuksia vanhankin rievun ympärille.

Mahdollisuudet. Blogin avulla oon saanut valtavasti mahdollisuuksia, joista en uskaltanut edes haaveilla. Lokakuussa pääsin mukaan Indiedaysin Bloggers' Inspiration Dayhin, joka oli aivan ihana kokemus. Oon päässyt mukaan kiinnostaviin yhteistöihin, upeisiin blogi-iltoihin, sekä mm. haastateltavaksi Nainen.comin Superbloggaaja -osioon. Kaikki nämä ovat mahdollistuneet minkäpä muunkaan kuin blogini kautta.

Itsensä toteuttaminen. Mä nautin bloggaamisesta valtavasti. On ihanaa muokata onnistuneita kuvia, kirjoittaa kiinnostavista aiheista ja julkaista postaus, johon on tyytyväinen. On mukavaa keskustella lukijoiden kanssa kirjoittamistani aiheista, tai kenties jostain aivan muusta. Oon aina nauttinut kirjoittamisesta, ja kuvaaminenkin on ollut lähellä sydäntä. Blogissa saan jakaa kuvia, sekä ajatuksiani. Blogin ulkoasua muokkaamalla saa myös kehitettyä hieman visuaalista silmääkin. Ja kenties parhaimpia kommentteja ovat ne, kun joku kertoo minun antaneen inspiraatiota. Silloin tietää onnistuneensa tavoitteessaan, ja voi hymyillen jatkaa uusien postausten suunnittelua.

IHANAA SYNTTÄRIÄ BLOGI!  Nyt mä suuntaan kohti Koli Spata tuon paremman puoliskon kanssa nauttimaan viikonlopusta! Ja ihanaa viikonloppua kaikki rakkaat, jotka olette kulkeneet osan matkasta tai kenties alusta asti minun ja blogini mukana! ♥ 


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/1OzZaj2
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti