lauantai 27. helmikuuta 2016

KOSKA IKINÄ EI VOI OLLA LIIKAA TAKKEJA

blogi asukuvatzara takkiblogi asukuvat
takki - Zara / farkut - H&M / kengät - DefShop.fi (saatu blogin kautta) / laukku - Ted Baker

Satuin menemään töihin tällä viikolla pari kertaa bussilla. Mun bussi on keskustassa noin puolisen tuntia ennen kun meen töihin joten mulla jää siinä ylimääräistä aikaa. Yleensä mä käytän tän ajan kaupoissa kiertelyyn ja niin mä käytin tälläkin viikolla. Menin Zaraan ja huomasin siellä tämän niin ihanan takin, eikä mun tarvinnut kauaa miettiä että nappaanko mukaan vai en. Sanoin myyjällekkin siinä että piti vaan tulla tappamaan aikaa ennen töitä mutta näin tässä kävi! Hupista vaan sanon minä. Vedin jalkaan ekaa kertaa DefShopilta saadut Niken popottimet. Tykkään kovasti näistä kokomustista ja tein selvästi hyvän valinnan. Kiitos kaikille jotka auttoi mua Snapchatin puolella. ;-)

Vitsit muuten mikä järkytys näitä kuvia katsellessa. Mun hiukset on ihan hemmetin vaaleet tosta latvoista. Täytyypä yrittää varata aika kampaajalle, että saisin vähän leikattua ja värjättyä tätä (kamalaa) karvakasaa. Nolottaa myöntää mutta oon tosiaan ollut viimeks ennen Wanhoja leikkaamassa ja värjäämässa kampaajalla (2014.......) ja sen todellakin huomaa. Latvoja oon leikellyt tiheeseen tahtiin ihan vaan kotona, mutta minkäs teet kun tämä luonnonkihara hiuslaatu on niin huono, että siitä ei saa koskaan kaikkia kakshaaraisia poistettua.


from about my life http://ift.tt/1oOpe5n
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti