maanantai 29. helmikuuta 2016

MY DAY - MUN LAUANTAI

myday
7:18 Herään ekan kerran. Meen hakemaan lasillisen vettä, miksi mua ei väsytä yhtään vaikka meninkin melko myöhään eilen nukkumaan? Kaivaudun takaisin poikaystävän kainaloon ja nukahdan kuitenkin samantien.

9:27 Herätyskello soi. (Kyllä, mulla on pakkomielle laittaa herätyskello ihme aikoihin soimaan, ei koskaan esimerkiks tasan puolelta...:-D) Aattelen että tästä päivästä voisin tehdä toivotun my day -postauksen. Tsekkaan Instagramin, Facebookin ja Snapchatin.

9:50 Isken piilarit naamaan, pakkaan salikamat sekä syön aamupalaksi ruisleipää, viinirypäleitä sekä omenatuoremehua.
myday postaus
10:15 Lähden salille. Ulkona on ihan super kiva ilma! Mun neljän päivän vapaa alkoi hyvin.

11:48 Poikaystävä heittää mut kotiin ja tuun pikasuihkusta salin jälkeen. Hitto että on pakarat nyt jo kipeet treenistä! Merkkaan mun ruokailut vihkoon, meikkaan nopeesti sekä pesen hampaat.

12:04 Meikki valmis. Heitän nopeesti jotain vaatetta niskaan ja meen käymään äidin kanssa pikaisesti läheisessä ostoskeskuksessa.
arkipostaus
12:40 Tuun kotiin ja selailen puhelinta. Väsyttää.

13:20 Kuuntelen pitkästä aikaa Spotifyta. Avaan bloggerin, luen uusimmat postaukset sekä alan kirjoittaa postausta.

13:58 Julkaisen postauksen sekä laitan siitä snäppiin juttua.

14:28 Alan paistaa kanaa, ihan hirvee nälkä!

14:43 Jes, vihdoin ruoka on valmista. Syön kanaa, salaattia, kurkkua, raejuustoa, paprikaa, näkkileipää sekä juon lasillisen maitoa.
my day postaus
14:55 Heitän housut ja sukat pois, hyppään sänkyyn ja avaan Netflixin. Family Guy on kyllä ihan paras sarja kaikessa outoudessaan.

15:58 Oon ihan puoliunessa kolmen jakson jälkeen. Sängyssä on tosi lämmin enkä jaksais nousta. Äh pakko, en mä voi täällä maata koko päivää, vaikka vapaa mulla onkin.

16:28 Alan metsästää ideoita kynsiin, miks inspiraation etsiminen on joskus niin hemmetin vaikeeta?

16:40 Mulla menee hermot kynsilakan kanssa... Poikaystävä tulee meille takaisin.
my day blogi
17:31 Mennään käymään kaupassa, että saan purkitettua ruokaa jääkaappiin.

18:34 Syödään salaattia, kurkkua, paprikaa, siemeniä, tummaa riisiä sekä naudan jauhelihaa. Heitän loput purkkeihin jääkaappiin.

19:02 Kohennan vähän meikkiä sekä vaihdan vaatteet. Päädyn mekkoon, vaikka en oo yhtään mekkoihmisiä! Tuntuu oudolta mutta menkööt.

20:30 Saavun mun kaverin kanssa Fonttiin lasilliselle. Vaihdetaan kuulumiset.
my day
22:38 Ei kehdata olla tyhjien lasien kanssa siellä kauempaa, joten mennään istuskelemaan (tyhjään) baariin. Tilaan sieltä mun lempparidrinksun. Huomataan että me ei kuuluta joukkoon, sillä lähes kaikki on selvästi nuorempia... :-D

00:02 Lähetään kävelemään autolle hamppareiden kanssa. (Mun ystävä ei siis juonut viiniä, don't worry.) Löydän puhelimen suojatieltä ja soitan siinä johonkin numeroon. Omistaja saapuu hetken kuluttua paikalle ja kiittää. Saavutaan autolle kylmien safkojen kanssa ja syödään ne. Kuvaan taas jotain niin typerää videota snäppiin.

00:26 Poikaystävä tulee kavereidensa kanssa hakemaan mut keskustasta ja mennään ajelulle.

02:01 Pääsen kotiin hyvin väsyneenä. Kärsin jäätävästä migreenistä ja nukahdan samantien kun pääsen sänkyyn.


from about my life http://ift.tt/1QfzuMK
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti